Er så bekymret!

Superlilje

Elsker forumet
Septemberlykke 2016
Sist jeg var gravid ble det oppdaget MA i uke 11. Da hadde jeg innimellom hatt litt farget utflod, og noen dager før det ble oppdaget blødde jeg friskt blod med klumper og slim.

Denne gangen hadde jeg en blødning som var akkurat lik som mensen før jeg fant ut jeg var gravid, men testene har blitt mye strekere etter denne blødningen :) Men nå har jeg hatt småblødninger siden onsdag. Det er ikke mye, det holder å bruke truseinnlegg, men det er litt lyst rødbrunt på papiret hver gang jeg er på do. Jeg er så redd for å miste igjen! Skal til legen i morgen tidlig, så håper jeg får ultralyd så jeg kan få et svar på om det er noe inni magen..

Sender deg en god klem!!! Håper alt er bra med spiren din og at h*n klorer seg fast til september.

Takk :) Håper det samme for deg, har lest at du også har blødd litt.. Det er ikke noe gøy!

Uff...føler med deg. Eg hadde ingen blødninger forrige svangerskap( forruten etter sex 2 ganger) No er eg 6+4 og denne uken blødde eg bittelitt på Torsdag...bare en en tynn stripe med slim og bittelitt blod...Men i går kom det endel lysbrun utflod...Ser ut som om det har roet seg no, men tenkte å høre med legen på mandag eg og, bare for å få en sjekk og ta blodprøver kanskje. Er ikke noe kjekt å gå rundt å bekymre seg.
God klem til deg ! Så får vi håpe dette bare er ufarlige småblødninger :)

Krysser fingrene for at alt er bra xxxx

Back
Topp