Er så bekymret

Silje1982

Forumet er livet
Jeg har jo ingen symptomer. De ømme puppene har ikke kommet en gang. Jeg merker at jeg er veldig trett, men vet jo ikke om det er pga graviditeten. Jeg er 4+4 så jeg er ikke langt på vei heller, men nå hadde det vært kjekt med et symptom:) Er det flere enn meg som ikke har noen symptomer? Håper at jeg skal bli beroliget, men kjenner meg en tanke stresset.

Stiller likt som deg egentlig, bare at jeg har litt ømme pupper (ikke mye)...
Savner også noen symptomer, så kanskje jeg hadde følt meg gravid, hehe[:)]

De sier det er like normalt å ikke ha symptomer som det er å ha symptomer i denne perioden, så tror vi skal roe oss med den betryggelsen og nyte det mens vi kan[:)]

det er helt normalt å ikke kjenne noe enda... Forrige svangerskap fant jeg faktisk ikke ut at jeg var gravid før i uke 9... først da fikk jeg litt ømme hovne bryster og noe kvalme og tretthet... [;)]

Denne gangen er det dessverre mer kvalme, mer trøtthet og mer giddesløshet[:'(]... Skulle på en måte ønske at jeg hadde det som dere... [;)]

Jeg er et par uker lenger på vei (6+6), og jeg vet ikke om det er noen trøst å vite at jeg heller ikke kjenner så mye til graviditeten. Så tror vi må støtte oss på det honning84 sier, og tenke at det er like normalt som å ha masse symptomer. Du er ikke alene om det iallefall [;)]

Sist gang jeg var gravid fikk jeg ikke symptomer flr jeg var vel 9 uker og da var det ikke mye. Jeg visste at jeg var gravid, men følte det liksom ikke på kroppen. Denne gangen strekker det voldtsomt i magen, så dette er uvant for meg [:)]

Tusen takk snupper[:)] Jeg ha kommet i det beste forumet[:)] Jeg ble veldig beroliget. Bare det å få vite at det er helt normalt og andre har det likt som meg hjalp veldig på. Hehe.... Jeg sitter og venter på at treningen skal begynne og kikker innom dere. Vil vel påstå at jeg er rimelig hekta da ja[8D]

Hadde ikke symprtomer da jeg var 4+ 4 heller, de kom snikende i uke 5-6...[:)]

Puh, takk snupper[:D] Da skal jeg vente med uke 6 før jeg bekymrer meg skikkelig[8D] For da håper jeg at[8D] symptomene kommer[:)] Hvis jeg blir så kvalm som sist og jeg syter får dere bare påpeke at jeg ønsket å merke graviditeten[8D]

ORIGINAL: prøverpånummer3

Puh, takk snupper[:D] Da skal jeg vente med uke 6 før jeg bekymrer meg skikkelig[8D] For da håper jeg at[8D] symptomene kommer[:)] Hvis jeg blir så kvalm som sist og jeg syter får dere bare påpeke at jeg ønsket å merke graviditeten[8D]

hehe ja det skal vi gjøre..[:D][8D]
btw hvis du har jente fra før, så sa legen min i dag at du ofte var mindre kvalm med gutte baby.. (fordi jeg sa je ikke følte meg like kvalm som sist jeg var gravid)

Jeg har begge kjønn[:)] Har gutt og jente[:)] Med gutten var jeg kvalm, men spydde bare er fåtall ganger og var uggen. Med jenta var jeg møkkdårlig og spydde daglig. Så det skal bli morsomt og se hvordan det blir denne gangen[:)] Men nå er jeg i hvertfall 4+5 på vei og fortsatt ingen symptomer. Plagsomt[:)] Jeg er veldig fristet til å kjøpe meg et par digitale tester, men vet ikke om jeg bør. Er så redd for at den ikke skal slå ut. Nei, hva er det jeg snakker om[:)] Jeg er jo gravid[:)]

Sikkert ingen grunn til bekymring[;)] Nyt det mens formen er normal... du kommer raskt nok til å merke at du er gravid[:D]

Takk snuppa. Det skal jeg gjøre[:)] Jeg har jo to tøffe svangerskap bak meg så bør jo bare være glad til[:)] Spurte min kjære om jeg kunne få ta flere tester, men det skjønner han ikke vitsen med så jeg får bare prøve og holde meg[:)]

har ikke mange syptomer jeg heller... kanje litt ømme pupper til tider og litt uvel vis det går lenge mellom måltidene...

Godt å høre at det ikke bare er meg[:)] Men de ømme puppene savner jeg veldig[:)] Nå ble jeg litt uggen etter at jeg hadde spist så jeg får ta det som et tegn[8|][:D] Ja, vi får vel raskt nok mange symptomer så vi får bare nyte det, mens vi ikke har noen plager[:)] Men et symptom var jeg og det er tretthet[:)] Jeg har sovet halve dagen og kunne fint ha lagt meg igjen[:)]

hei...det ikke noe å bekymre seg om!! du er jo kun 4 uker og 4 dager hen så det er jo litt tidlig å kjenne symptomer på graviditet ut over uteblevet menstruasjon. kan betrygge deg med at jeg har heller ikke hatt noen symptomer før jeg har vært de der 8-12 uker hen noen ad de 3 gangene jeg har vært gravid så jeg tror at du bare kan ta det helt med ro og når du minst venter det så kommer det nok et symptom eller flere......hygg deg videre i graviditeten....

Takk for betryggende ord[:)] Du har helt rett. Og det er så rArt hvordan jeg glemmer for jeg husker ikke om jeg hadde symptomer med de to andre før i uke 6 utenom trettheten. Så alt er nok i den skjønneste orden[:)]

Takk alle snupper som er så støttende her inne[:)]

Back
Topp