Er så bekymret igjen...

m@ritamor

Flørter med forumet
Hei,
Jeg har hatt 3 aborter og i dette svangerskapet bekymrer jeg meg mye.
Igår skjedde det noe som skremte meg ihjel..nå når jeg endelig begynte å roe meg litt.
Fikk litt tykk gul utflod som nå er brun/rød aktig ikke mye og ser ikke noe når jeg tørker meg.
men det kommer littegrann hele tiden i bindet...tenker selvfølgelig på at dette må jo være starten på en abort som sist.
Da begynte det også slik og gikk over til friskt blod som endte i en abort...men jeg er nå i 15 uke og har ikke abortert så sent før.
orker ikke å ringe lege orker ikke å få vite noe selv om jeg jo må få vite hva som skjer...er så vanskelig å skulle forholde meg til at det går til helv.... denne gangen også.
Klarer ikke å roe meg med at det nok går over og kan være normal utflod.
Har bare lyst å skrike men vil jo håpe det beste lengst mulig da.
Hva skjer om jeg aborterer nå?må jeg føde?er ungen så stor?eller vil den komme ut av seg selv som før?

Uff, trist å lese at du er så bekymret, men jeg håper det går bra![8|]

Lykke-til-klem fra meg[:)]

Jeg er du skriver at du ikke vil ta kontakt med legen, men jeg anbefaler deg å gjøre det likevel. Mest sannsynlig er det ingenting. Kanskje det bare har vært en blodåre i livmorhalsen som har sprukket. Uansett så er ikke stresset du går gjennom bra for babyen.

Hei du!
Jeg har vært 2 ganger til spesialist allerede på grunn av blødninger. Og jeg kan betrygge deg med at det er IKKE vanlig å abortere så sent i svangerskapet som det du er nå, det er mange årsaker til at man får "misfarget" utflod. Var ikke du på Osloakutten og tok ultralyd også? Spesialisten sa til meg at når man har sett liv og et hjerte i aktivitet på ultralyd er det svært svært skjelden at man aborterer. Jeg har hatt kontakt med en spesialist på Oslo City Legesenter, han var innmari koselig å prate med. Litt dyrt men det var verdt det. Håper det går bedre med deg da!

Klems

Heisann surfelil!

Jeg vil åsså anbefale deg å ta kontakt med lege. Det er helt sikkert ikke noe galt, og er det noe galt vil kansje legen kunne hjelpe deg før det er for sent. IKKE misforstå meg, jeg trur ikke det er noe galt. Men det at du går rundt å er så redd som du er vil uroe deg & magen din enda mer. Vil du heller ikke få vite, sånn at du kan slappe av.

Er du sykelemdt, eller hjemme slik at du kan ta det med ro. Du må hvile mye og ikke stresse deg opp! Det du lurer på ang hva som skjer om det er noe galt vet jeg desverre ikke. Men av erfaring gjennom en venninne som har gått gjennom nøyaktig det samme som deg, vet jeg at det er kun en lege som kan berolige deg akkurat nå!

Å gjennomgå et svangerskap med så mye uro & redsel vil ingen, å det vil du slippe om du oppsøker legen din. Å han vet nåkk at du er redd pga dine tidligere aborter.

Jeg vil tru at alt er bra med den lille, så pust ut tenk POSITIVT å ring legen din å bare si at du er bekymret og forklar om utfloden. Bare noen små ord fra legen vil kunne gjøre dagen din lettere [:D] Garantert!!

Kathrine

Jeg var til privat Ul i uke 7 så når jeg gikk over uke 12 trodde jeg at jeg var "trygg".
Men jeg skal ringe legen i morra om ikke dette stopper opp,blir jo gal av å bare bekymre meg.
Føler at jeg maser og er hysterisk men de skal jo lissom hjelpe meg da så jeg får bare drite i hva jeg føler å få hjelp til dette.
Kan ikke gå rundt i 9 mnd. og bare gruble og være nervøs hver gang jeg går på do,det stresser bare meg og ungen ihjel.
regner med at hu sender meg til UL nå da siden jeg har abortert mye så bør jeg jo få oppfølgning når jeg er bekymret.
Har slike syke tanker i hodet som at om det stopper opp så får jeg jo se ett lik i magen på 20 ukers UL...
Nei detta er ikke bra...ringer i morra så fort dem åpner jeg.

Bra det
Du skal se at det blir mye bedre da, klart du ikke kan gå rundt å bekymre deg i 9 mnd. da er du utslitt når lille gullet kommer [;)]

Håper du får en god natt søvn...når den tid kommer.

Kathrine

stakkars deg, håper du får svar i morgen, krysser fingrene for at alt er bra med nurket ditt[;)]

Gjør det! Det er greit å få et skikkelig svar da! Ville bare sende deg masse lykkeønskninger!!! [:)]

Det høres bra ut!!!
Og du skal nok se at det er bra med den lille der inne denna gangen,håper masse på det...
Er jo ikke så vanlig å abortere etter 12 uker. Og iallefall ikke om de tidligere abortene dine har vært før 12 uker!!!
Masse lykke til med å få postive svar med den lille!!![:)]

TVI,TVI.....

Etter at jeg hadde pratet med legen så stoppet det opp...gudskjelov for det.
Er nå bare plaget noe vannvittig med utflod.
Skal til kontroll neste uke,så siden det er ok nå behøvde jeg ikke å komme før timen min.l
Får håpe hu lytter etter hjertelyd da.

Back
Topp