Er såå stolt

Oktoberjenta

Elsker forumet
Følte bare for å skryte litt her nå, for jeg er så stolt! min lille prinsesse har begynt å sette seg opp av seg selv:DFlinke jenten min. Ikke lenge siden hun begynte å krype heller. Herregud, jeg vil bare være hjemme og bruke all min tid med henne og ikke måtte jobbe. Misunner alle dere andre som fortsatt har permisjon.
 
Åh så moro:D og så flink! Her går det bare rundt i ring på magen, og rulling bortover matta :p haha
 
Her har mini også begynt å sette seg opp, men han krabber ikke :p
Og det virker dessverre som at han har glemt hele krabbe prosjektet etter at han oppdaget at han kan sette seg opp :D
Det er så moro med fremgangen i denne alderen :)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Henger meg på. Hu har nesten knekt krabbekoden og Istad satt hun seg opp selv!! Såååå stolt, herregud

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app
 
Så artig Mi har krabbet noen uker nå, men klarer ikke sette seg opp selv enda(hun er 7,5 mnd)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Woho! Vesla tok sine første krabbesteg igår, og jeg har det på film! ♥

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Åh så moro:D og så flink! Her går det bare rundt i ring på magen, og rulling bortover matta :p haha
Haha åå, sikkert ikke lenge til han begynner å prøve seg å stå på alle fire å gynge:pSyns det var så søtt jeg

Så herlig!:D Flink hun er!:)
Jaa er kjempe stolt:D

Her har mini også begynt å sette seg opp, men han krabber ikke :p
Og det virker dessverre som at han har glemt hele krabbe prosjektet etter at han oppdaget at han kan sette seg opp :D
Det er så moro med fremgangen i denne alderen :)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Såå flink. Jeg trodde de alltid lærte seg å krabbe først jeg :p

Henger meg på. Hu har nesten knekt krabbekoden og Istad satt hun seg opp selv!! Såååå stolt, herregud

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app
Kjenner til den følelsen:D

Så artig Mi har krabbet noen uker nå, men klarer ikke sette seg opp selv enda(hun er 7,5 mnd)


Sent from my iPhone using BV Forum
Oi så tidlig ute med å krabbe da

Woho! Vesla tok sine første krabbesteg igår, og jeg har det på film! ♥

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Åå så flaks. Kjekt å ha på film og se tilbake på:)
 
Haha åå, sikkert ikke lenge til han begynner å prøve seg å stå på alle fire å gynge:pSyns det var så søtt jeg


Jaa er kjempe stolt:D


Såå flink. Jeg trodde de alltid lærte seg å krabbe først jeg :p


Kjenner til den følelsen:D


Oi så tidlig ute med å krabbe da


Åå så flaks. Kjekt å ha på film og se tilbake på:)

Jeg trodde også at krabbingen alltid kom først, begge mine to andre krabbet før de satt :)
Men han her tok en annen vri :p


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Så gøy!:) mini har krabbet i 1 mnd, men skjønner ikke helt hvordan han skal sette seg opp ennå;) akkurat runda 8mnd♡

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Jeg trodde også at krabbingen alltid kom først, begge mine to andre krabbet før de satt :)
Men han her tok en annen vri :p


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Her har mine to eldste klart å sitte og sette seg opp før de har begynt å åle seg:)
 
Woho! Vesla tok sine første krabbesteg igår, og jeg har det på film! ♥

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Hahaha! Synes jeg ser deg, i all hast frem med tlf. Yesss! Got it! Det blir fint til konfirmasjonen;)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Kjempeflink og skjønner du er stolt. Her går det i åling i full fart.
 
frøkna mi reiste seg opp på egenhånd uten å holde seg noe idag ble 8 mnd den 7/6 , hun begynte å krabbe når ho var 5 mnd, først så satte ho seg opp også gikk det to dager så krabbet ho, og deretter to dager før ho begynte å prøve på å reise seg opp, nå er ho veldig tidlig ute.. men morro å se når barna sånn vanligvis begynner å sette seg opp og krabbe og slik :) har deres barn begynt å si ord ? jenta mi sier papa og mama og tittit ( bruker tydeligvis ordet titit mye vi ;)
 
Hahaha! Synes jeg ser deg, i all hast frem med tlf. Yesss! Got it! Det blir fint til konfirmasjonen;)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Haha ja :p

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Herlig :D

Englemamma & mirakelmamma ♡⚘ fullammer min vakre skatt, og uten prevansjon. blir prøvere i august mnd. Håper på ett 2015 mirakel barn ♡☆
 
Back
Topp