Er sååå..

Jessjess

Elsker forumet
Tørst!!! Jeg drikker og drikker og drikker og drikker vann, men tørsten forsvinner ikke!! Ååh.. Håper jeg får strimmeltestene i posten i morgen! 5 dager siden TR skulle meldt sin ankomst. :-D Er dere tørst?? Hehe

jeg er ikke så tørst, men til gjengjeld er jeg så SULTEN! spiser meg mett, og 10 min etterpå kunne jeg spist en hest. slitsomt altsåskjønner ikke at du klarer å vente! blir spennende meg test da:) 

Jeg er også tørst. Hele tiden!! Og vann smaker helt himmelsk godt. Ingenting annet som smaker like godt.

Blir man tørst når man er grevid??emoticon
Jeg er så sykt tørst hele tiden, men trodde ikke det var på grunn av graviditeten, trodde nesten jeg hadde fått diabetes eller noemoticon  Haha

Hehe, innimellom får jeg det sånn jeg også, uavhengig av graviditeten. Men den sulten jeg føler innimellom har jeg aldri følt før. Og den kommer plutselig og uavhengig av sist jeg spiste...
Men drikk i vei! Det er jo sunt og godt!! :)

Man blir tørst når man er gravid ja. Eller, mange blir det værtfall. Jeg var kjempetørst og drakk vann heeele tiden!! Nå begynner det å gå tilbake til litt mer normalt. Heldigvis, for løp fram og tilbake mellom doen :P

hehe, jeg står nesten ved vasken hele tiden for å drikke vann.. Funker ikke bra for blæren min! forrige gang jeg var gravid (endte i SA uke 10) fikk visst ikke blæren min helt med seg at fosteret var borte - jeg gikk myyye på do de syv-åtte månedene etter.. Måtte til og med på undersøkelse på sykehuset.. Lo litt når jeg fant ut at det var den tidligere graviditeten som var grunnen til alt! 

Hehe, litt morsomt å lese denne tråden! Har vært ekstremt tørst i et par uker. Tenker " spiser jeg kanskje for mye salt mat " kanskje det er graviditeten ja, har aldri tenkt at det er pga den lille! kan drikke og drikke jeg og alikavel er jeg like tørst :p

Back
Topp