Er sååå spent!

Ra2

Glad i forumet
Var på tidlig ul for litt over 2 uker siden.....da sa gyn at det så dårlig ut. Enten var det kommet veldig kort...noe som han ikke fikk til å stemme utfra når jeg hadde pos test, eller så var MA. Han tippa 70% sjangse for MA. Jeg har vært litt i grus siden den gang. Men nå de siste dagene har symptomene virkelig gjort seg gjeldende igjen. Har hatt litt småsymp hele tiden, men har tenkt at det sikkert ikke var noe ekte. Bare jeg som kjente sånn etter. Men NÅ. Puppene er skikkelig ømme. Trøtt som en dupp hele tiden! Nå er det bare 5 dager til vi skal på ny ul. Er såååå spent! Tro om det er en liten spire der likevel!:) .....Prøver å ikke glede meg for tidlig, men klarer ikke å la være å tenke på det...

PS.: Sorry jenter at jeg ikke har vært så flink å svare på innleggene deres de siste to ukene, - har liksom ikke vært i modus til det. Skal prøve å komme sterkere tilbake:)

Jeg skjønner at det er spennende og at du ikke har vært helt i modus til å være så aktiv her inne. Lykke til på UL om noen dager. Krysser alt jeg har for at det er en liten spire der inne.

Håper håper at det er en spire der :-) Krysser fingrene for deg!

Helt greit at du ikke har vært aktv, tror nok de aller fleste skjønner det :-)

Back
Topp