er sååå nervøs...

babytutta

Forumet er livet
trenger støtte og trøst.[:D]
skal ha første eksamen i morgen, muntlig kl 1030....er så nervøs nå. vi er to stk som skal opp sammen, det er da litt godt. vi skal først snakke i 15 minutter om hovedoppgava vår som vi har skrevet i år. så 15 minutter med trekk i kjernepensum, og det er et stooort pensum... er fortsatt en del jeg ikke har lest.
men føler jeg er godt forberedt, det jeg sliter med er jerneteppe.. blir så satt ut. fredag skal jeg ha skriftlig i det samme faget, pedagogikk, å den stresser jeg ikke med, for kan en del og får det frem på skriftlig, men den muntlige er grusom...ødelegger alt. går på flaks rett og slett.kan få spørsmål som en er usikker på og ikke kan svare på, mens en da ikke får frem alt det en kan.
har lest masse idag, men nå orker jeg ikke mere. skal heller sitte oppe til jeg er dautrøtt, så jeg ikke legger meg nå å blir liggende å gruble.er bare 1/2 time det varer i morgen så er det over.kl 11 er jeg definitivt dagens lykkeligste dame..hehe[:D]

Lykke til!!!! Blir godt når det hele er over og du får senka skuldrene litt... du får oppdatere imårra ang. følelsen på hvordan det gikk ... imens   jeg det jeg har å krysse [:D]
Prøv å sov så godt du kan [;)]

takktakktakk[:D]

takk
reiser nå, da får det briste eller bære....wæææh
prøver å stresse ned... skal ikke inn før 1030, men liker å være ute i godt tid å har et stk å reise.

kommer inn å oppdaterer etterpå...satser på å være hjemme i 1400 tiden..
see ya

Massevis av lykke til. Dette går dritbra :)

Håper det gikk bra med deg idag babytutta[:)]

gikk fint.... håper på en c, men tror vi får d.
er ikke så nøye. glad det er over..
vi har en oppgave som er innlevert og karaktersatt på forhånd, så justerer de denne etter muntligen.. så selv om det gikk fint i dag, kan karakteren bli noe helt annet.. får den i morgen..satser på at det går fint.

jeg veit ikke..listene kommer opp idag, men er ikke i nærheten av skolen og skal ikke før fredag,. tenkte ringe sjekke i morgen. hu som jeg var oppe sammen med fikk d. så får vel det samme..... jaja det er nå bestått.

Back
Topp