er sååå fysen!!!

Finnsikkemer

Forumet er livet
lyst til å stappe trynet fult a burger, pomfri, is, goddis!!! æææææ

Jeg vil ha Sjokolade!!! NÅÅÅÅ!!! men så er det jo så lenge til lørdag at jeg blir dårlig :(
Jeg må heller lage meg noe blomkålsuppe til kvelds så får hvertfall spiren noe næringsrikt og mammaen slipper å sitte med dårlig samvittighet etter sjokoladen er inntatt hehe

da er du flink!!!! klarer ikke jeg as.. var helt desp her.. fjorland risengrynsgrøt!!! hahahaha

Jeg har ingen ting ene eller andre veien... Altså ikke fysen på noe, men heller ikke kvalm. Merker fint lite til noen symptomer altså! :scratch

å har så lyst på snop jeg! men bare på kveldene

Jeg leste er så FRYSEN! For det er jeg! Konstant hutreguri. Spesielt fysen har jeg ikke blitt. Sist var det heldigvis epler jeg fikk dilla på! Ikke det verste det!

Da var den deilige blomkålsuppen inntatt. Hjalp det på søtsuget? Nope!!!
Hvorfor laget jeg ikke bare smoothe?? hehe, snakk om å være etterpå klok :P

Mmm, kanskje jeg skal lage meg smoothie istedenfor Chai Latte da!?!
Hørtes digg ut! :)

Takk da :P hehe... jeg skal lage meg det i morgen for da har jeg noe å se frem til. Nå ser jeg bare for meg sengen for jeg er så trøtt. Men da jeg såg vi låg så langt bak i konurransen så kunne jeg ikke legge meg helt før jeg hadde gjort en liten innsats for laget hehe

Takk da :P hehe... jeg skal lage meg det i morgen for da har jeg noe å se frem til. Nå ser jeg bare for meg sengen for jeg er så trøtt. Men da jeg såg vi låg så langt bak i konurransen så kunne jeg ikke legge meg helt før jeg hadde gjort en liten innsats for laget hehe

Hehe, samme her. Må få bidratt litt. Hatt besøk av en venninne, og ikke fått skrevet på noen timer :p

Jeg sjesker på gulrøtter, sukkererter, røde druer, banan og VANN!! har posevis med gulrøtter og sukkererter i kjøleskapet til en hver tid... hehe... og vann drikker jeg sikkert 3-4 liter av om dagen.. og ca 1 liter melk... :)

Sent from my GT-P5110 using BV Forum

Æ e ikke fysen, har sykt mageknip, halsbrann og kvalme no :-( Hadd min første oppkast i kveld, kryss i taket!!!! Blæææ

Back
Topp