Er såååå Redd!!!:(

Hoppetussa28

Lykkelig Gravid ;)
Oktobermirakler 2013
Hei dere, deler noen beskymringer jeg :(

vet ik om noen husker å ha lest at jeg hadde en guttunge med 5 barnesykdom og at jeg var redd for at jeg var smitta.

uansett hatt sååå mye hodepine og vondt øverst i magen

igår fikk jeg hastetime hos legen ,legen fant ikke hjertelyden og ble sendt på sykehuset for ultralyd
jeg forberedte på det verste, men heldigvis så alt til å være bra med fosteret....... godt tegn det vel ,el hva?
så hadde roa meg veldig.

i dag ble jeg ringt fra sykehuset, de hadde fått svar på de prøvene jeg tok ang. 5 barnesykdom
jeg ble fortalt at de hadde funnet noe på prøvene å derfor blir henvist til oslo for videre undersøkelser er sykt redd , har noen tatt fostervannsprøver før å er det vondt :(

Kjære deg! Jeg skjønner godt det er skremmende, men så godt du blir fulgt opp! Og må jo være et godt tegn at babyen hadde det bra på ul! Sender masse klemmer, så må du oppdatere når du vet mer!!

Håper det ordner seg for dere! ikke noe godt å være redd og bekymret..

Lykke til, håper alt er i orden! <3
Jeg har aldri tatt fostervannsprøve, men håper det er noen andre her som kan svare deg på det? Det går nok så greit <3

Har tatt fostervannsprøve. Hva kan eg si, sånn enormt vondt var de ikke.. men meget ubehagelig da. Men det etter hva smerte terskel du har da..

kan godt forstå at du er redd... men uansett det ene eller det andre er det mye bedre å vite. slippe bekymring og luring. Er jo kjempe bra at du blir fulgt opp.
Krysser alt jeg har for deg og lille. sender en diger klem og et stort lykke til.

Jeg har også tatt fostervannsprøve. Det var så mye spenning i kroppen min, så mye tanker i hodet- så jeg opplevde ikke selve prøven skremmende! Legen og jordmor var svært dyktige og flinke. De ser på ultralyd mens de gjennomfører prøven, så de ser hvor babyen er!

Har tatt fostervannsprøve. Hva kan eg si, sånn enormt vondt var de ikke.. men meget ubehagelig da. Men det etter hva smerte terskel du har da..

ubehagelig ? uff, liker ikke. vet jo ikke om jeg må ta fostervannspøve ,legen sa det var frivillig.
men bare tenker det kanskje kan bli et tema når jeg skal videre til undersøkelse på ullvoll sykehus.......

Lykke til. Vet ikke hva 5. barnesykdom er, men håper alt går fint for deg og bebi! :) sender gode tanker!

De har visst finni flere typer virus i kroppen min :(
hva vil det si, blandt annet kyssesyken :/
uff. i dag skal jeg på jobb oxo gruer meg jeg ,siden jeg føler tankene mine er en helt annen plass å har helst lyst til å sove.
siden jeg jobber i barnehage kreves jeg jo 100%

håper jeg kommer meg igjennom denne dagen......

ubehagelig ? uff, liker ikke. vet jo ikke om jeg må ta fostervannspøve ,legen sa det var frivillig.
men bare tenker det kanskje kan bli et tema når jeg skal videre til undersøkelse på ullvoll sykehus.......

De på Ullevål er kjempeflinke!
Krysser fingre og tær og alt annet for dere!!

Pass på deg selv, slapp av så mye du klarer - og drikk mye
Sender mange store klemmer!

Tusen takk til dere alle, vet ik om det betyr at jeg har kyssesyken, men ha jo vært til utredning for me utmattelsessyndrom vært syk mange år.kanskje defor dette svangeskapet tydligvis er litt tøffere.
å at det blir grundig sjekke for prøver på meg nå som jeg er gravid. . .

hadde heldigvis ikke parvovirus,har ringt sykehuset i dag pgr min beskymring.
klarer nesten ikke spise nå heller.
tror ikke jeg klarer å roe meg før jeg har vært på undersøkelsen.
så får jeg kanskje vite hvor alvorlig dette er.
men når man blir sendt til ullvoll er ik det tegn på at det er ganske alvorlig el?

Tusen takk til dere alle, vet ik om det betyr at jeg har kyssesyken, men ha jo vært til utredning for me utmattelsessyndrom vært syk mange år.kanskje defor dette svangeskapet tydligvis er litt tøffere.
å at det blir grundig sjekke for prøver på meg nå som jeg er gravid. . .

hadde heldigvis ikke parvovirus,har ringt sykehuset i dag pgr min beskymring.
klarer nesten ikke spise nå heller.
tror ikke jeg klarer å roe meg før jeg har vært på undersøkelsen.
så får jeg kanskje vite hvor alvorlig dette er.
men når man blir sendt til ullvoll er ik det tegn på at det er ganske alvorlig el?

Godt du fikk vite du ikke hadde det da! Skjønner du gruer deg, men du får prøve å slappe av fram til undersøkelsen.. Og det trenger jo ikke være alvorlig selv om du blir sendt til ullevål? Kan jo være de bare vil være sikre og ha den beste ekpertise sånn i tilfelle :) Ikke mist motet, hvertfall :) Klem

klarer liksom ikke glede meg helt enda før jeg vet om alt er bra.
skal på ultralyd 14 mai så får jo titte på bebisen en tur da oxo;)
kanskje vite om det er jente el gutt.....

men håper jeg får komme på undersøkelsen fort som mulig.

Back
Topp