Er sååååååå lei

Mammaigjenkanskje

Betatt av forumet
Septemberhjertene 2018
jeg er så lei av å være kvalm, hele tiden.. jeg har ikke kastet opp, men er konstant kvalm og uvel.. den siste uka har det liksom hjulpet å spise litt, men de siste dagene har jeg vært kvalm etter jeg har spist også. I tillegg til at jeg begynner å få halsbrann!! Noen som også har det slik?
Kunne nesten ønske st jeg kasta opp et par ganger om dagen slik at det hjalp litt!!

Som om jeg skulle skrevet det innlegget selv.. føler med deg ❤️

Jeg har hyperemesis, og tro meg; å kaste opp hjelper ingenting!!!! Jeg kaster opp 10-15 ggr PR dag, og kvalmen gir seg IKKE selvom du spyr. Den ligger der og gir deg en real opplevelse uansett hva du prøver å gjøre. Det eneste som «hjelper», er å ligge helt stille, helst ikke puste engang. Da gir den deg en pause.

Huff, håper det går over snart. Jeg er helt ferdig! [emoji20]

Masse god bedring! [emoji173]️

BTW; Det er egentlig bare et godt tegn på at spiren vokser og har det bra der inne.. Vi burde være overlykkelige, men det er umulig å være lykkelig akkurat nå. Det går nok over og da kan vi ta igjen lykken å gange den med 100 [emoji2]

Føler med dg! Jeg har hypermesis.. må gå på kvalmestillene hele svangerskapet, blir innlagt... har hatt det i alle tre svangerskapene.. er i uke 5+3 nå, kjenner kvalmen kommer snikende.. er forberedt på det samme nå fra uke 6.. men håper jeg kunne fått oppleve et "normalt" svangerskap

Jeg har hyperemesis, og tro meg; å kaste opp hjelper ingenting!!!! Jeg kaster opp 10-15 ggr PR dag, og kvalmen gir seg IKKE selvom du spyr. Den ligger der og gir deg en real opplevelse uansett hva du prøver å gjøre. Det eneste som «hjelper», er å ligge helt stille, helst ikke puste engang. Da gir den deg en pause.

Huff, håper det går over snart. Jeg er helt ferdig! [emoji20]

Masse god bedring! [emoji173]️

BTW; Det er egentlig bare et godt tegn på at spiren vokser og har det bra der inne.. Vi burde være overlykkelige, men det er umulig å være lykkelig akkurat nå. Det går nok over og da kan vi ta igjen lykken å gange den med 100 [emoji2]
Signerer denne..kaste opp hjelper virkelig ingenting. Har hatt det i to svangerskap.
Men denne gangen er jeg mer bekymret fordi jeg ikke er kvalm...

Back
Topp