Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja gått fra å være århundrets frysepinne til å varme et rom jeg går inn iFlere av oss? Er i uke 20 og jeg blir altså så andpusten av ingenting og går rundt og er småklam hele tiden. Hvor vanlig er dette? Kan ikke huske at jeg var sånn i forrige svangerskap, men det er også 13 år siden og sa var jeg 26 og ikke straks 40
Jaaa det er helt krise. Det var like ille sist (termin april) og jeg er veldig glad for at været ikke er på sitt varmeste mot slutten denne gangen heller! Glad jeg får noen kaldere uker rett etter fødsel også.Flere av oss? Er i uke 20 og jeg blir altså så andpusten av ingenting og går rundt og er småklam hele tiden. Hvor vanlig er dette? Kan ikke huske at jeg var sånn i forrige svangerskap, men det er også 13 år siden og sa var jeg 26 og ikke straks 40
Oi! Men så deilig med tur! Hvordan går det?Samme her! Og nå har vi ankommet Rhodos med 32-35 grader…veldig spent på de neste dagene!
Det gikk overraskende fint. Varmen der nede oppleves annerledes enn her. I tillegg hjalp det med litt bris stort sett hele tiden, muligheten til å kjøle seg ned i bassenget, aircondition på rommet og ikke minst at det var en rolig og avslappende ferie hvor vi begge var der å kunne ta eldstemann (i hverdagen renoverer vi hus og mannen tar mye der, mens jeg tar toåringen).Oi! Men så deilig med tur! Hvordan går det?