ER SÅ VARM

Beadybird

Forelsket i forumet
Flere av oss? Er i uke 20 og jeg blir altså så andpusten av ingenting og går rundt og er småklam hele tiden. Hvor vanlig er dette? Kan ikke huske at jeg var sånn i forrige svangerskap, men det er også 13 år siden og sa var jeg 26 og ikke straks 40 :cool:

Flere av oss? Er i uke 20 og jeg blir altså så andpusten av ingenting og går rundt og er småklam hele tiden. Hvor vanlig er dette? Kan ikke huske at jeg var sånn i forrige svangerskap, men det er også 13 år siden og sa var jeg 26 og ikke straks 40 :cool:
Ja gått fra å være århundrets frysepinne til å varme et rom jeg går inn i :P

Jaaa det er helt krise. Det var like ille sist (termin april) og jeg er veldig glad for at været ikke er på sitt varmeste mot slutten denne gangen heller! Glad jeg får noen kaldere uker rett etter fødsel også.

Samme her! Og nå har vi ankommet Rhodos med 32-35 grader…veldig spent på de neste dagene!

Oi! Men så deilig med tur! Hvordan går det?
Det gikk overraskende fint. Varmen der nede oppleves annerledes enn her. I tillegg hjalp det med litt bris stort sett hele tiden, muligheten til å kjøle seg ned i bassenget, aircondition på rommet og ikke minst at det var en rolig og avslappende ferie hvor vi begge var der å kunne ta eldstemann (i hverdagen renoverer vi hus og mannen tar mye der, mens jeg tar toåringen).

Har følt et varmt "trykk" i hodet flere dager nå. Har en stillesittende kontorjobb, så føles veldig merkelig ut å bli varm i hodet ut av det blå.

Tror forklaringen er økt blodmengde :smiley-ashamed004

Er 18+0 i dag.

Back
Topp