~Vekten73~
Glad i forumet
Er gravid I 6 UKE men er samtidig er jeg VELDIG beskymret....har vært i tyrkia i 14 dager og fant ut at jeg var gravid mens jeg var der. etter noen dager beggynte jeg å spotte og gikk på undersøkelse på privat sykehus...der fikk jeg ul...legen mente at ungen var under utvikling og alt var ok men hun sa at jeg ikke skulle reise med fly hjem siden jeg blødde litt og anbefalte at jeg skulle se hjerte slå først, så kunne jeg fly...men den muligheten hadde jeg ikke fordi sykemeldingen jeg får fra tyrkia gjelder ikke her i norge og jeg skulle reise dagen etter også og begynne på jobb idag...tok den risken og tok flyet til norge 8.mars...lurer på hvordan det går med spiren fordi jeg har smerter i magen hele tiden etter den 8 timer lange flyreisen flyet måtte mellom lande i bergen først også til oslo....ringte fastlegen igår og idag hu hadde ikke time før den 19.mars...ringte alleris,volvat,oslo akutten og ingen hadde ledige gynekologer...blir gaaaal av dette ....til slutt tok jeg med meg papirene jeg fikk fra sykehuset i tyrkia til Ullevål sykehus...
Der ble jeg behandlet som en pest sykepleieren henviste meg tilbake til fastlegen min for å teste meg for virus først...grunnet var at jeg hadde vært i sykehus i utlandet...skulle jeg ha kraftig blødning så skulle jeg til legevakten og få henvisning til sykehus....fyfaen så forbannet jeg ble![:@][:@] Skal det være så vanskelig....??
Der ble jeg behandlet som en pest sykepleieren henviste meg tilbake til fastlegen min for å teste meg for virus først...grunnet var at jeg hadde vært i sykehus i utlandet...skulle jeg ha kraftig blødning så skulle jeg til legevakten og få henvisning til sykehus....fyfaen så forbannet jeg ble![:@][:@] Skal det være så vanskelig....??