er SÅÅÅ SINT!!

frkansen

Forelsket i forumet
I dag fikk jeg svar på søknaden om overgansstønad og den var AVSLÅTT!!
med andre ord.. jeg som ikke fikk jobbet meg opp til permisjonspenger kjenner jeg blir litt ekstra nervøs nå..
Dette var da fordi jeg bor for nære barnefar og at ungen etterhvert kunne ferdes fritt mellom foreldrene..
Jeg er så forbanna nå.. Selv om vi bor nære hverandre så er det jo fortsatt JEG som har omsorgen...
men det tenker vel ikke dem på!![:@][:@][:@]

Hva er det som er grensen nå da? Trodde det var slik at man ikke kunne bo i samme hus.. Men dem har vell strammet masse inn siden jeg ble alene med dattra.. Da bodde jeg og barnefaren det første året ca 5-10min gangavstand fra hverandre.. De holder vell på slik for å unngå at folk utnytter systemet men er jo trasig at det blir på bekostning av dem som faktisk er alene og ærlige!

wat!!???
nei nå må dem gi seg!!! hjemme var det ei som jobbet på nav,fikk stønad,og delte et rekkehus med barnefarn!
kan ike skjønne va i all verden dem tenker med[:@] er jo strengt når man bor i samme blokk/hus..men guu dette var sykt!
KLAG!!![:@]

jeg aner ikke hva grensen er.. men som andre sier her.. vet om folk som har fått som bor i samme blokk å sånn.. jeg for min del bor i nabohuset.. men så er dette en veeeeldig liten bygd så er jo begrensninger på hvor man kan bo liksom.. er ikke akkurat mye å velge mellom her.. Så nå sitter jeg i saksa å må nok flytte på grunn av dette..

Nei! fy flate!! Skjønner virkelig at du er sint![:@] Virker ikke som at de har tatt omstendighetene med i betrakning i det heletatt! nei, klag[:@] Nav kan være så pirkete og lite forståelig at det er umenneskelig[:'(]

ORIGINAL: tiansen

jeg aner ikke hva grensen er.. men som andre sier her.. vet om folk som har fått som bor i samme blokk å sånn.. jeg for min del bor i nabohuset.. men så er dette en veeeeldig liten bygd så er jo begrensninger på hvor man kan bo liksom.. er ikke akkurat mye å velge mellom her.. Så nå sitter jeg i saksa å må nok flytte på grunn av dette..

småe bygde har ikke samme regler som i byer

men snakk med forlkeregistert de kan gi deg et skriv å det huske æ rett fra dattra mi......men prøv å les på nav.no

ORIGINAL: tiansen

Må gå an å få igjennom noe her!! Kan ikke skjønne at de skal være så sære!!
Prøv en gang til, og få eventuelt en annen saksbehandler!!
Forklar situasjonen nøye til nav, så tror jeg nok det skal ordne seg!![:D]
Krysser fingrene for deg !!!

vil anbefale deg å klage! og kanskje ta en telefon til nav sentralt først, for å få et "nøytralt" svar. nav lokalt har noen ganger sine "egne" tolkninger[&o]

Back
Topp