Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: **Emmeline**
Syns det alltid er så rart jeg å lese at alle som ikke har Reima opplever at alle som har Reima i barnehagen blir våte, men det er ingen som har Reima som oplever at barna blir våte..[8D] Jeg syns Reima er slitesterke og vanntette dresser.
ORIGINAL: Cullen
Er superfornøyd med reima til mine små. Men når snuppa ble stor var ikke reima godt nok for henne. hun slet den ut på 3 mnd.
Men til de under 5 er reima (pluss et par andre) best. jeg har prøvd endel på dem.
Tror nok det finnes endel andre som funker bra også, men bevernylon holder vi oss langt unna.
Mine barn som er veldig aktiv og helst sitter oppi dammene, gutten min er den eneste som aldri har vært våt rett igjennom i bhg av alle på hans avdeling..[:)] De ansatte sier det også, reima ruler.
Vinterdressmerker jeg har testet som funker er:
Reima
Ticket to heaven
Reflex(men den kan bli litt kald)
Troll
Polarn o Pyret
De som vi har testet som ikke funket:
skogstad
stormberg
coop friends
cubus
HM.
det sto i testen av reima hadde sendt inn feile dresser så derfor holdt de ikke mål..Dessuten er de testene bare kjøpt og betalt så jeg gidder ikke se på dem lenger.
Jeg er overbevist om at pris teller når det gjelder ytterklær og sko.
Syns det alltid er så rart jeg å lese at alle som ikke har Reima opplever at alle som har Reima i barnehagen blir våte, men det er ingen som har Reima som oplever at barna blir våte..[8D] Jeg syns Reima er slitesterke og vanntette dresser.
ORIGINAL: Knerthen
Jeg skal ikke uttale meg ang Reima for vi har aldri prøvd den, men det jeg kan si er at jenta mi alltid har hvert varm og tørr i sin billigdress. Jeg får og skryt av personalet i barnehagen om at hun bestandig har så gode varme klær der. Derfor kjøper ikke jeg en Reima dress, for vi har funnet en dress som passer mitt barn bra[:)]
ORIGINAL: Chumalunga
Den er ihvertall ikke så varm som noen andre dresser, det har jeg selv testet ut! Synes det er vanskelig å si noe om den uten å ha prøvd den selv, så i fjor vinter gjorde jeg akkurat det! William hadde en Reimatec dress og en Coopdress, så jeg dro dem opp over beina, en på hvert bein, og satte meg på trappa! [:D][:D] Coop dressen var MYE varmere. Ser mange poengterer at Reimadressen er så lett og ledig å bevege seg i, men det hjelper jo ikke hvis man må ha så mye under at det blir like klumpete.
Når det er sagt, så har vi kjøpt Reimadress i år også, men har en annen dress som hn kan ha på riktig kalde dager!
Har ikke opplevd at den ikke er vanntett, men slitt blir den selvfølgelig.