Er redd

tante82/MAx6

Glad i forumet
jeg holder på å mistte IGJEN.. D ha kommet mere å mere brundt utflod,virke som gammelt blod.[&:] Men drar på ul læl i mårra æ ja. Regne me at om æ si æ trur æ ha mistta så får itj æ kom inn på ul. Her der jeg bor så bryr di seg ikke om oss når vi er så tidlig i svangerskapet for de kan ikke gjøre no med d sier di. Ikke en gang litt omsorg å omtanke får man her. Men jeg drar kl 09.20 i mårgen. Håper dagen går fort[:o]

Uff sender deg en stor klem jeg,det samme skjedde meg i mitt forrige svangerskap,ble avist av ei frekk dame som sa-bare gå hjem å legg deg du,det er ikke noe vi kan jøre for deg alikevel hvis det går gal nå!!!
lå i senga i en uke og det gikk bra.

Men jeg skjønner at du er redd,prøv å legg deg å slapp av....hvis du har mulighet

*klemme på*

ORIGINAL: *LITEN HEMMELIGHET*

Uff sender deg en stor klem jeg,det samme skjedde meg i mitt forrige svangerskap,ble avist av ei frekk dame som sa-bare gå hjem å legg deg du,det er ikke noe vi kan jøre for deg alikevel hvis det går gal nå!!!
lå i senga i en uke og det gikk bra.

Men jeg skjønner at du er redd,prøv å legg deg å slapp av....hvis du har mulighet

*klemme på*

Hjelper d å lægg sæ å slapp av?? Bør æ få sykmeld??Ska jo på jobb mandag på sykehjemmet.

lykke til!
Krysser alt jeg har for deg!!!!

Back
Topp