er redd sjefen sin.... :S

kawaii

Forelsket i forumet
er det normalt å være redd for sjefen....?? jeg og hun har ikke godt forhold... hun beskyldte meg for å stjele engang...noe som jeg begynte å hylgrine for... jeg kan liksom ikke stjele... har aldri gjort og ikke har jeg samvittig til det heller... så etter det ble forholdet ganske så rart.. mn hun har liksom sine dager... noen bra og noen dårlige! sjeller meg ut når jeg har gjort en feil.... + vet liksom aldri hvor jeg har henne... sånn som igår.. prøvde jo jeg meg på jobb igjen... mn etter halv time.. holdt jeg på å svime av! presset meg selv skikkeligt til å klare dagen.. mn nei.. klarte 3 timer... og når jeg sa til henne at jeg måtte hjem... så begynte hun å le og ristet på hodet...[&o][8|] jeg ble vell egentli litt fornærmet .... men kanskje bare jeg som var hormonell den dagen... begynte å grine når jeg gikk hjem... typisk meg...[>:][:(] jeg sko ha jobba idag og.. mn er jo ennå helt kapput og svimmel.. så jeg tenkte at det er bedre for dem å finne noen som klarer det! såå jeg gikk i en halv time... og tenkte fram og tilbake.... før jeg tørde å ringe.... er sååå redd på hvordan hun reagerer.... hun kan bli sint osv... så jeg ringte... og hun tok det jo greit... så da ble dagen bedre for meg og.... (hun sjeller ut meg og kunder foran alle sammen....) off... er det noen andre som har det slik på jobb??[X(][:-][:-]

Det der høres ikke noe bra ut i det hele tatt [&o] Helt utrolig at man oppføre seg slik mot sine ansatte spør du meg, kan ikke være mye motiverende å jobbe for henne, uansett om man føler seg frisk eller ei [&:]

ja... off... har sendt klager på henne... mn de gjør liksom ingenting![:'(] off.. jeg har bestemt meg for å slutte etter permisjonen!!! uansett om jeg må pendle til byen... gjør heller det enn å jobbe der noen år til... så jeg for vell bare holde ut nå [:)] men sko ønske for de andre ansatte at de gir henne sparken snart! hun er sånn som favorittserer og... og jeg er jo ikke en av de[8|] men men.. vil ikke være det heller[:'(]... men det er mest slitsomt er at hun ikke tar hensyn til at jeg er gravid... såå nå ringte jeg legen å sa nå vil jeg har fult sygemelding alikevell!.... så skal ditt imorgen[:)] hehe... var litt godt å få det ut! fjoo[:-][:-] hehe [:)]

Nei vet du hva, leder man en avdelig eller hva som helst oppfører man seg IKKE sånn[:@]. Er glad min sjef ikke er slik, da hadde jeg blitt rimelig sint!

Jeg hørte at man faktisk kan si opp jobben sin i permisjonstiden, sjekk det ut, og gjør det. Du vil ikke få det noe bra på jobb så lenge hun oppfører seg som en tyrann!

Du har min fulle sympati, gravid og hormonell eller ei, det spiller ingen rolle.

Klem

eeh,å hun skal liksom være en leder[8|] Hun der har ikke et snev lederkunnskaper, å burde så absolut ikke ha vært en sjef.
nei vettu meg hva,sånn behandler man ikke sine ansatte.
Du burde gåt videre til hennes sjef igjen,hvis hun har noen over seg.
Sånn skal man ikke ha det på jobb rett og slett.
Makan til uproff kjerring [:'(]

Stakkars deg[&o]

Jeg var oppe i en liknende situasjon for en del år siden.

Hadde en sjef som ikke gjorde noe og hver gang det var noe som ikke stemte mht oppgjør og liknende så var det alltids de personene han likte minst sin feil...!!

Han likte selvsakt ikke meg fordi jeg sa va jeg syntes tilbake til han, han hatet motgang!
Det jeg gjorde var at jeg fikk til et møte med mine kollegaer og vi bestemte sammen ( de som ble favoritisert var ikke til stede ) at vi skulle skrive et brev til regional sjefen ( i vårt tilfelle) om at denne personen var uskikket til å være leder og vis det ikke ble endringer så ville vi ansatte kontakte arbeidstilsynet. Vi alle signerte og sendte.

Jeg hadde da et møte med regional sjefen og viste bevis på hvordan sjefen vår var.
Sjefen var litt teit å skrev meldinger til oss ansatte ( ikke hyggelige meldinger) i en bok vi hadde på kontoret -ikke så smart nei!
Denne kopierte jeg og ga til sjefen hans.

Da ble det fortgang i sakene..
tok vel ikke en mnd engang før de fjernet han.

I mitt tilfelle var det litt ekstremt da og vi var ganske mange med samme oppfattning.. det hjelper å være flere!

Lykke til uansett hva du velger å gjøre:):)

kjenner meg litt igjen! Min sjef er ei drit skummel dame!!! HUN har virkelig dagshumør!! kan kjefte og smelle for en dag og ikke en annen for akkurat samme ting!!
Jeg HATER å spørre sjefen om ting, eller ringe og si jeg er syk osv osv...Men kan legge til at hun er ikke mye likt der da..hun er 67år...verdens sprekeste..folk bare venter på at hun skal pensjonere seg...dama er jo pensjonist i ALDER..dåne

off nei... vet liksom ikke helt hva jeg skal gjøre... jeg prøver liksom alltid å se det gode i folk.. mn med hun her så klarer jeg rett og slett det ikke... men det som er dumt er at de andre tørr jo heller ikke å gjøre noe!!... og jeg vil jo ikke gjøre noe alene... men off... håper det ordner seg... at vi for motet opp og kjemper mot henne[:D] mn det er jo lettere sagt enn gjort [:-]... men jeg er liksom på tenke benken og lurer på hva jeg skal gjøre osv... mannen min har sjelt henne ut mangen ganger... hun er redd manne min da [:)] (jeg ender som regel grinenes til mannen min og da blir han sååå sinna!)[;)] hehe...

Uff helt forferdelig å ha det sånn på jobb [&:]
Hadde selv en lignende sjef et sted jeg jobbet for mange år siden, grudde meg til å gå på jobb, spesielt mandag- onsdag da viste jeg at hun kom opp og var i butikken mens daglig leder spiste lunsj. Vet det hadde vært mange konflikter mellom henne og andre annsatte også og at daglig leder hadde skjelt henne ut en gang hun gikk litt for langt med en av ekstravaktene, selv ble jeg i jobben i 3-4 måneder og var så lettet da jeg sluttet. På den tiden jeg jobbet der sa hun noe positivt til meg en eneste gang.

Signerer de over om å ta det videre til sjefer over din og hvis det ikke blir et alternativ råder jeg deg til å slutte i jobben, man skal ikke ha det sånn på jobb.

Jeg skal og slutte jobben min når jeg er i permisjon.
Er så lei av jobben min[:'(][:'(]

Rett før jeg ble sykemeldt hjalp jeg til i en av avdelingene, men jeg ble satt til sjefstilling som var greit nok, problemet var at jeg var så morrakvalm heele dagen jeg lå og jaa no need for details.
Etter 3 uker ringte jeg sjefen min (en mann) og sa jeg gav opp og måtte hive inn håndkle.
Da fikk jeg i svar "Ja er det noe bedre å være hjemme å være syk da?"

Han visste jeg er gravid og meget dårlig. Jeg orka ikke å jobbe alene hele åpningstider på 9timer uten do i butikken eller mulighet for å ta en pause.

Så hadde jeg vært deg hadde jeg og slutta. Har og jobba med ei som trodde hun var verdensmester i jobben sin og kunne slenge dritt til meg når jeg ikke gjorde det på hennes måte!

Back
Topp