kawaii
Forelsket i forumet
er det normalt å være redd for sjefen....?? jeg og hun har ikke godt forhold... hun beskyldte meg for å stjele engang...noe som jeg begynte å hylgrine for... jeg kan liksom ikke stjele... har aldri gjort og ikke har jeg samvittig til det heller... så etter det ble forholdet ganske så rart.. mn hun har liksom sine dager... noen bra og noen dårlige! sjeller meg ut når jeg har gjort en feil.... + vet liksom aldri hvor jeg har henne... sånn som igår.. prøvde jo jeg meg på jobb igjen... mn etter halv time.. holdt jeg på å svime av! presset meg selv skikkeligt til å klare dagen.. mn nei.. klarte 3 timer... og når jeg sa til henne at jeg måtte hjem... så begynte hun å le og ristet på hodet...[&o][8|] jeg ble vell egentli litt fornærmet .... men kanskje bare jeg som var hormonell den dagen... begynte å grine når jeg gikk hjem... typisk meg...[>:][:(] jeg sko ha jobba idag og.. mn er jo ennå helt kapput og svimmel.. så jeg tenkte at det er bedre for dem å finne noen som klarer det! såå jeg gikk i en halv time... og tenkte fram og tilbake.... før jeg tørde å ringe.... er sååå redd på hvordan hun reagerer.... hun kan bli sint osv... så jeg ringte... og hun tok det jo greit... så da ble dagen bedre for meg og.... (hun sjeller ut meg og kunder foran alle sammen....) off... er det noen andre som har det slik på jobb??[X(][:-][:-]