Er redd dette ikke går veien jeg….

Prøvernr3

Glad i forumet
Augustlykke 2022 ❤️
Hei fine damer! Jeg vet dere ikke kan si at dette går enten den ene eller andre veien! Jeg må bare lufte bekymringene mine ett sted!

Har spottet siden fredag. Både friskt lyserosa på papiret, litt mørkere «utvannet», lyserosa, lysebrun og mørkebrun utflod (beklager detaljene) har murringer både i mage og rygg, men har hatt det i over en uke (siden før jeg begynte å spotte)
hcg stiger…. Venter fortsatt på svar fra i dag!

Er så bekymra og redd! Mistet i ma i mai og dette er bare så innmari ønsket!!!!!

17.08 hcg 93
20.08 hcg 172
23.08 hcg 471

hva tror dere? Er det noe håp eller er det like greit å forberede seg på å miste?
 
Sniker fra mars :) hcg nivåene dine virker jo absolutt innafor! Jeg hadde spotting og blødninger fra uke 5 til uke 8 en gang. Her var det bare noen blodkar som hadde sprukket, dette forårsaket blødningene. Bønna lå fint til likevel :)
 
Sniker fra mars :) hcg nivåene dine virker jo absolutt innafor! Jeg hadde spotting og blødninger fra uke 5 til uke 8 en gang. Her var det bare noen blodkar som hadde sprukket, dette forårsaket blødningene. Bønna lå fint til likevel :)
Tusen takk for svar! Hadde steget til 800 fra mandag kl 15 til onsdag kl 09. Det er vel ikke så altfor galt det… meeeeen nå har spottingen gått over i mer blødning egentlig… fortsatt veeeldig lite og stort sett bare når jeg tørker meg etter dobesøk pluss spor i truseinnlegg…. Skal ta ny prøve i morgen! Hvis den viser fin stigning tror jeg bare jeg må slappe av ang disse blødningene…
 
Tusen takk for svar! Hadde steget til 800 fra mandag kl 15 til onsdag kl 09. Det er vel ikke så altfor galt det… meeeeen nå har spottingen gått over i mer blødning egentlig… fortsatt veeeldig lite og stort sett bare når jeg tørker meg etter dobesøk pluss spor i truseinnlegg…. Skal ta ny prøve i morgen! Hvis den viser fin stigning tror jeg bare jeg må slappe av ang disse blødningene…
Jeg har også hatt endel blødninger tidlig i svangerskapet, og fikk også høre at menssmerter i mage og rygg (jeg hadde helt grusomme menssmerter) naturlig hører med dersom man blør litt i livmor, da blodet irriterer livmoren.
 
Jeg har også hatt endel blødninger tidlig i svangerskapet, og fikk også høre at menssmerter i mage og rygg (jeg hadde helt grusomme menssmerter) naturlig hører med dersom man blør litt i livmor, da blodet irriterer livmoren.
Å, håper så innmari at det er uskyldig! Har akkurat vært og tatt ny blodprøve. Håper jeg får svar på den i dag. Kjedelig å gå inn i helgen uten å vite noe. Nå ligger jeg tårevåt på sofaen og har vel egentlig tatt alle sorger på forskudd :sorry:
 
Tusen takk for svar! Hadde steget til 800 fra mandag kl 15 til onsdag kl 09. Det er vel ikke så altfor galt det… meeeeen nå har spottingen gått over i mer blødning egentlig… fortsatt veeeldig lite og stort sett bare når jeg tørker meg etter dobesøk pluss spor i truseinnlegg…. Skal ta ny prøve i morgen! Hvis den viser fin stigning tror jeg bare jeg må slappe av ang disse blødningene…
Hvor lang tid tok det deg å få svar på prøvene? Og hvor finner du resultatet? Samme situasjon selv og tok blodprøve i går. Glemte å spørre hvor resultatene kommer i alt. Fått bestilt tul etter helga. Utrolig hvor fort man blir knyttet og hvor skummelt litt blod kan være…
 
Hvor lang tid tok det deg å få svar på prøvene? Og hvor finner du resultatet? Samme situasjon selv og tok blodprøve i går. Glemte å spørre hvor resultatene kommer i alt. Fått bestilt tul etter helga. Utrolig hvor fort man blir knyttet og hvor skummelt litt blod kan være…
Huff, så trist at du opplever det samme! Mine prøver blir sendt til furst, så jeg sjekker på furstpasient.no. Håper jeg får svar iløpet av dagen, men begynner å lure på om jeg må bite negler gjennom helgen…. Evt tror jeg prøvesvar blir lagt ut på helsenett.no?! Mulig jeg sier feil nå altså! Lykke til! :Heartred
 
Back
Topp