Er puppene like ømme hver dag?

rosenjenta

Glad i forumet
Mine er ikke fullt så vonde i dag som i går....blir de mindre ømme etterhvert? De er fortsatt veldig tunge......
 
synes å huske at det avtar ja[:)]
 
De var veldig ømme hos meg den første tiden, men nå er de normale.. Bare litt større. he he
 
er veldig ømme ja...
håper det snart går over...
våkner om natta for at jeg ligger på de...e.l.
aaaauuu[:@][:@][:@]
 
Hos meg har det roet seg veldig de siste ukene, men i førsten var det veldig ømt ja[&:]
 
må mange ganger legge dyna mellom under og over...hehe
så det blir ikke mye dyne på sambo[:D]
men er ikke noe behagelig
 
Jeg er nå 7+1 og har verdens vondeste pupper! Håper det går over snart
 
kan være smart og kjøpe ammeinnlegg når det er kaldt ute...de beskytter brystvortene veldig bra!!!!![:D]
 
hod meg har det variert...noen dage kjenner jeg det veldig,andre ingen ting.å så kommer det i rykk å napp også...så di lever sitt eget liv her ja....[:D]
 
Nå er de blitt ømmere igjen, hehe. De er så vonde på sidene.....Er vel melkekjertlene som er satt i arbeid.
 
mine har vært ømme hele tiden de... så jeg håper virkelig de ikke blir mer ømme alså[8|]
 
Heisan.
Jeg er i uke 32 og puppene mine er enda ikke blidt ømme, såre eller større så det er er ikke likt for alle[:)]
 
Mine har vokst noe voldsomt og vert ømme helt siden jeg ble gravid, og det har ikke blitt noe bedre..[8|]
 
Mine var drit-ømme i begynnelsen, men har avtatt nå, digg! Kjærsten kan tom. ta på dem uten at jeg skvetter i taket [:D]
 
mine pupper varierer veldig...plutselig er dem litt ømme, og så plutselig så merker jeg dem nesten ikke...Har ikke vært så ømme at de har gjort vondt ennå heller....
 
Oi. I dag merker jeg nesten ikke no til dem i det hele tatt... hmm henger de på plass mon tro [8|] jepp, phuu der var de.. egentlig litt digg å ikke være så jævla øm! hatt non opplevelser der folk som ikke vet om min lille spire har gitt meg store bjørneklemmer, hvorpå jeg da nærmest har tatt til å hyle auuu pga ømheten hehe. Så har jeg måttet skylde på "ja uff a meg, ehh har litt vondt i det ene ribbeinet serru.."
 
Mine er veldig ømme i dag, hehe.
 
Hatt skikkelig ømme pupper selv, men ikke så mye nå lenger, men det er dager da jeg virkelig begynner å lure om alt er som det skal inni dem [;)] Dunker og banker skikkelig, men, men....skal prosessen settes igang så må det jo til..hehe!! Har rå melk også som jeg kan klemme ut...uuuusj.....seig guffe..hehe!!
Så lenge det ikke renner av dem så....!![:D]
 
Back
Topp