Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Student1
Æ har ikke tatt stilling til det ---vet ikke om ETT pålegg som er sunn på alle måter.(kanskje noen vet om pålegg som er tvers igjennom sunt..)[;)]
Syns d viktigste er å variere ka dem får på skiva..
ORIGINAL: orkidee3
Æ har ikke tatt stilling til det ---vet ikke om ETT pålegg som er sunn på alle måter.(kanskje noen vet om pålegg som er tvers igjennom sunt..)[;)]
makrell i toamat kanskje?[8|][:)]
men de sier at prim er på lik linje med syltetøy..men at litago primen er det hvertfall tilsatt jern i..
prim er noe man egentlig skal bruke av og til..mens brunost kan man bruke daglig
ORIGINAL: Lissyjane
men de sier at prim er på lik linje med syltetøy..men at litago primen er det hvertfall tilsatt jern i..
prim er noe man egentlig skal bruke av og til..mens brunost kan man bruke daglig
Veldi kaloririk pålegg i hvertfall.
Men det sier seg selv av man kan ikke spise makrell hele dagen hver dag..
Hadde likt å få flere SUNNE påleggsforslag, for her går det mest i skinke, prim og leverpostei.. Noen ganger har vi smøreoster, syltetøy par gang i uka, nugatti forekommer nok også..
Min sønn elsker kaviar[:)] Det er veldig sunt[:)] Og makrell i tomat er veldig sunt. Mettet fett[:)]
ORIGINAL: Piffi Allkrydda
Det er mye sunt i prim, bl.a. jern, så derfor velger jeg heller å gi han det enn syltetøy selv om begge deler inneholder sukker! Ferdigprodusert syltetøy på glass er ikke mye sunt, spør du meg.
Men når det er sagt så går det mest i leverpostei her i gården, da.
ORIGINAL: Lissyjane
Veldi kaloririk pålegg i hvertfall.
Men det sier seg selv av man kan ikke spise makrell hele dagen hver dag..
Hadde likt å få flere SUNNE påleggsforslag, for her går det mest i skinke, prim og leverpostei.. Noen ganger har vi smøreoster, syltetøy par gang i uka, nugatti forekommer nok også..
Min sønn elsker kaviar[:)] Det er veldig sunt[:)] Og makrell i tomat er veldig sunt. Mettet fett[:)]
ORIGINAL: Undrer
ORIGINAL: RonjaSinMamma
Prim er bedre enn syltetøy ja, men eg syns det er greit å begrense primen likevel. Her er syltetøy brukt til fylte horn eller vaffler. Ikkje som pålegg.
Mulig jeg er teit, men hvorfor er prim sunnere?
ORIGINAL: Undrer
Prim er bedre enn syltetøy ja, men eg syns det er greit å begrense primen likevel. Her er syltetøy brukt til fylte horn eller vaffler. Ikkje som pålegg.
Mulig jeg er teit, men hvorfor er prim sunnere?
Ikkje direkte sunnere, det har eg ikkje sagt. Men bedre fordi det er andre næringsstoff.