er plaget med kvalme

mellissa

Gift med forumet
er plaget med kvalme hele døgnet for tiden, og vet ikke hva jeg skal gjøre med jobben? :( skal jobbe 7 dager etter hverandre og 4 av dagene står jeg 8 timer på jobb uten mulighet for pause for jeg står alene på jobb..... dette er noe jeg har prøvd å tatt opp med sjefen, men han nekter meg å spise og til og med og ha vannflaske som jeg kan ha tilgang til på jobb [:@]
han sier bare til meg at han ikke kan ta hensyn til meg og gi meg ekstra friheter, for da blir det urettferdig for de andre!!! hallo, jeg er gravid!!!!!!!! [:@]
skjønner ikke hva jeg skal gjøre... klarer jo absolutt ikke alle de dagene uten pause eller noe :(
vurderer å sykemelde meg, men da hadde han blitt dritsur! [&:]
noen som har et godt tips hva som er smart? [:)]

syns ikke kvalmen er noe problem ellers, men når man har en sjef som absolutt kun tenker på seg sjøl og penger, så blir det litt verre [:'(]
babyen min er det viktigste for meg og blir så sint når han ikke hører på meg [:(]

litt klaging på meg idag, men måtte få det ut [:)]

Jeg bare sier SYKEMELDING, når sjefen ikke tilrettelegger da kan man ikke være på jobb...

jeg ærlig talt litt redd han [&:]
men tok det opp forrige uke med han, og han nekta meg plent og stoppa meg faktisk med vannflaska mi :( begynte nesten å grine, og har grua meg til neste uke i flere dager nå....
vurderer STERKT å sykemelde meg [:)]
legen hadde nok vært enig med det, og sykemeldt meg, men off.. sjefen er faktisk så sleip at han kan finne på å sette meg ned i stilling om jeg hadde sykemeldt meg [:@]

er organisert heldigvis [:)] og har nå bestemt meg for å ta turen til legen imorgen for å få meg sykemelding [:)]

arbeidsgiver er faktisk pliktig til å tilrettelegge for gravide .. reis til legen så får du ett skjema ang tilrettelegging .. om ikke sjefen din kan tilrettelegge for deg så får du sykemelding/svangerskapspenger ..

Back
Topp