Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, nei nei. Samme med Hoa Hottentott og ymse annet sånt. Jeg er så lei av at man skal hyle rasisme om den minste lille ting som egentlig ikke har noe som helst med rasisme å gjøre. Det er ingen andre enn de hysteriske menneskene som ser rasisme i sånt i det hele tatt.
Nei, nei nei. Samme med Hoa Hottentott og ymse annet sånt. Jeg er så lei av at man skal hyle rasisme om den minste lille ting som egentlig ikke har noe som helst med rasisme å gjøre. Det er ingen andre enn de hysteriske menneskene som ser rasisme i sånt i det hele tatt.
Kunne ikke vært mer enig! Jeg er gift med en utlending som er mørkere enn oss vanlige nordmenn, og han syns sånt er helt latterlig! Enkelte er virkelig hysteriske og skal være så politisk korrekt at det går laaaaangt over grensa.Men de som påstår det her, kan jo spørre en hvilken som helst neger om han/hun føler seg støtt... Hvite roper rasisme men jeg hr tilgode å se en neger gå i avisen og si at norske barnebøker støter dem. Herregud!!!!
<3 mammaen til Emilie og lille julegaven <3
Jeg er helt enigDet bildet det var snakk om der bringer herlige minner fra barndommen, jeg trodde alle mørkudede mennesker var verdens snilleste siden de mottok Pippi på den måten de gjorde. Er det dumt å vise filmer fra Afrika også da? Når de er så glade for å se oss kritthvite snømenn? Nei, vet du hva..
Jeg ønsker at barnet mitt skal få samme følelse anngående hudfarge som meg, at vi er alle like selv om det ikke ser like ut utenpå.
Reagerer selv på at man skal ta bort alt av utelandsk kultur fordi det er rasistisk.... JEG synes det er BRA at barn får se hvor takknemmelige og snille de er, for vi lyshudede fra Norden tar så mye forgitt.
<3 29.12.14 <3