Er pepsi max lite anbefalt?

Sykkelfrue

1 down, 1 to go....:)
*MIA*
Jeg fant ut igår at vi igjen er så heldig og skal få barn. :) Min datter ble et år denne uken, så det er jo ikke lenge siden jeg gikk gravid, men likevel føles det ut som om jeg har glemt alt av kostholdsbegrensninger osv... Hvordan er det med pepsi max? Noen som vet om det ikke er bra å drikke i svangerskapet?

Gratulerer :) Kan dessverre ikke svare deg på spm ditt :(

Hei og gratulerer.
Det er koffein i pepsi max, så alt for mye er ikke bra..

Hei og gratulerer.
Det er koffein i pepsi max, så alt for mye er ikke bra..

Ok. Så det er pga koffein, og ikke pga søtningsstoffer?

I så fall er det jo bare å begynne med koffeinfri kaffe.....:) Så kan jeg drikke et par pepsi max glass i helga..! :)

Hei :) sniker litt fra januar :)
pepsi max anbefales ikke pga søtningstoff.. da er det bedre å velge med sukker.. samme med saft; hold unna fun light og heller med sukker :)

Benjamin 18.11.08 & mini termin 8 januar <3

Sånn og forstå ja :-) trodde det var koffeinet jeg. Får drikke pepsi max neste gang jeg da, har gått veldig over tiden med de to andre :-)

Takk skal dere ha! Ingen vits å ta noen sjanser, er ikke så mye verdt! Da blire farris i 9 mnd! :)

Jeg refererer til nicket mitt.. Jeg må på avvenning.. :/ Drikker opp det jeg har, så blir det ikke noe kjøpt før jeg har født og gjerne etter det og pga amming.. :) hehe

Jeg har termin den 3.sept og har drukket både kaffe og lettbruser i hele svangerskapet. Det er ikke noe i veien for og drikke dette, så sant det er i moderate mengder:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg har termin den 3.sept og har drukket både kaffe og lettbruser i hele svangerskapet. Det er ikke noe i veien for og drikke dette, så sant det er i moderate mengder:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

ok! takk!! LYKKE TIL FREMOVER. du har en fantastisk tid i vente!!!!!

Drakk litt lett brus forrige gang jeg også, og fikk en velskapt liten gutt 12 dager før termin:) leste at staten ikke har noen andre anbefalinger enn å holde seg under en liter pga konserveringsmidler, syns det var litt i overkant selv, så jeg drakk maks en halv liter fra tid til annen. Hvis det hadde vært så farlig som den forskningen fra Danmark sier ville da vel de aller fleste føde for tidlig? For falske søtstoffer er det i vanvittig mye man spiser og drikker.

10.04.14 Klor deg fast lille spire <3

Drakk litt lett brus forrige gang jeg også, og fikk en velskapt liten gutt 12 dager før termin:) leste at staten ikke har noen andre anbefalinger enn å holde seg under en liter pga konserveringsmidler, syns det var litt i overkant selv, så jeg drakk maks en halv liter fra tid til annen. Hvis det hadde vært så farlig som den forskningen fra Danmark sier ville da vel de aller fleste føde for tidlig? For falske søtstoffer er det i vanvittig mye man spiser og drikker.

10.04.14 Klor deg fast lille spire <3

Høres meget fornuftig ut!

Back
Topp