Er partneren din med på kontrollene?

M

Moderator Steffen

Guest
Er partneren din med på svangerskapskontrollene? Skulle du ønske han var det/ikke var det? :)
 
Kun på oul, ellers drar jeg nok alene.. han var med på en kontroll hos jordmor sist og da trodde jeg hun skulle spørre han litt om ting og kanskje fortelle litt om fødsel eller noe (jeg vet ikke) men det gjorde hun ikke.. så da ser jeg ikke poenget denne gangen..
 
Ikke til jordmor/lege men oppfølgingen vi får på sykehuset er han med på alle[emoji5] siden det er ultralyd der hver gang, synes han det er så stas å «hilse på»[emoji5]
 
Han var med på OUL. Har ikke kjent behov for å ha han med på kontroller til jordmor/lege.
 
Har kun vært med på ultralydene foreløpig og da jeg var hos legen fordi jeg var så dårlig av omgangssyke. Men han snakket om at han kunne tenke seg å være med på en av kontrollene hos jordmor, så får da se om det passer med jobb :)
 
Her har min blitt med på kontroller fordi han har lyst og er veldig engasjert med alt innenfor svangerskapet:love7, og det synes jeg bare er veldig greit:)
 
han er med når han ikke er ute på jobb. vi har mye ekstra oppfølgning, og det er veldig greit å ha han til å huske å spørre om ting.
 
Nei, han ble med på ultralyd. Ellers kan han ikke ta seg fri fra jobb for å være med til jordmor. Første gang var han med på fødselsforberedende samtale.. det var viktig for oss da, denne gangen prioriterer vi ikke at han skal bli med på det
 
Han var med på ultralyd, men til jordmor er han ikke med. Ingen vits i at han er med dit egentlig :)
 
Han er som regel med på ultralydene. Hos JM er han en gang med for å signere på at han er far til barnet. [emoji16]
 
Var med på første time hos jordmor og var med på ultralyd. Ellers blir han med om jeg spør..
 
  • Liker
Reactions: SMD
Han har vært med på alt til nå, utenom glukosebelastningen. Men blir nok ikke med på alle kontrollene fremover, bare om det er noe spesielt..
 
Back
Topp