Er partneren din med på kontrollene?

En tråd i 'Desember 2018' startet av Moderator Steffen, 28 Aug 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Har partneren din vært med på noen/alle av kontrollene du har hatt til nå? Kunne du tenke deg å ha han med - eller at han holdt seg hjemme? :)

2. 2 søte små Forumet er livet Januarskatter 2015 Augustbarna 2021

Nei han kun oul og tul. Han jobber ellers når jeg har kontrollene og vanskelig for å få fri. Men han var med på alle kontroller med nr 1 siden han da gikk arbeidsledig

3. Hoppetau Gift med forumet Novemberlykke 2018 Vi som prøver :) Desemberlykke 2018 Sommerfuglene 2017

Han har vært med på ultralyd, og kommer til å være med til jordmor om det ikke krasjer med noe annet.

4. Ønskedrøm2018 Andre møte med forumet

Han var med på den første legetimen, TUL, OUL, skal være med på 3D ultralyd og en av de siste timene hos jordmor :) føler meg veldig heldig som kan ha han med på de timene jeg ønsker, siden han kan legge opp arbeidsdagene sine selv :)

5. bambi* Betatt av forumet Desemberlykke 2018

Min jobber 5 uker borte og jar 5 uker fri så han er med når han er hjemme :)

6. Amandaa11 Forumet er livet

Han har vært med på tul, oul og første time hos jordmor :)

7. Nutteputt♥️ Gift med forumet ♡Julekulene 2021♡ Desemberlykke 2018 Januarlykke 2019

Jepp, han er med [emoji5]

8. Klumpen2018 Elsker forumet Desemberlykke 2018 FebbisBebbis2021 ❄️

Han er med på alt han kan være med på. Men det er tydelig at han kjeder seg, og kun er der for å få høre hjertelyden.

9. Lille Mirakel 18 Forelsket i forumet Desemberlykke 2018

Jepp! Med på alt[emoji7][emoji106]

10. Petrinemor97 Gift med forumet Desemberlykke 2018

Han har vært med på 2 kontroller til lege og OUL :)

11. lillemaur Elsker forumet Aprilbarna`15 Januarlykke 2019

Han er med på de han kan være med på [emoji4]

12. KimaGreggs Glad i forumet Desemberlykke 2018

Han har vært med på ultralyd og skal være med første timen hos jordmor. Legetimene ser jeg ikke helt poenget med at han skal ta seg fri fra jobb for.

13. trina Gift med forumet Desemberlykke 2018

Var med på TUL & OUL. Etter oul har han vært borte på sjøen i snart to mnd. Så jordmorkontrollene er han ikke med på :)

14. Mari91 Flørter med forumet

Han har vært med på alt til nå og håper vi får til at han er med på resten også[emoji173]️[emoji254]

15. Kms92 Forumet er livet Septemberlykke 2021 Desemberlykke 2018 Augustbarna 2021

Bare vært med på tul og oul :) klarer ellers jordmortimene og legetimene selv :)

16. Pink Elsker forumet Sommerfuglene Desemberlykke 2018

Han var med på alle sist og tror han blir med på alle denne gangen også :)
    Liker at vi er der sammen og at han også kan lufte tanker/spørsmål til jordmor :)

17. Tulipan:) Elsker forumet Desemberlykke 2018 Vårspirene 2021 Januarlykke 2019

Han har vært med på ultralyder. Jeg har ikke tenkt at han skal være med til jordmor, jeg har iallefall ikke behov for at han er med. Fokuset er jo på meg og min kropp.. jeg forteller han jo selvfølgelig hvis jeg får vite noe spesielt eller det er noe nytt. Min forrige samboer var heller aldri med på annet enn UL..

18. SVG Rugemamma Betatt av forumet

Han har vært med på alle ultralyd, og vi har hatt en del. Pluss sykehuset og genetisk veiledning. Han har ikke vært med til fastlegen.

19. ~ Cathrine ~ Forelsket i forumet Desemberlykke 2018

Er med på det "viktigste", og alt det andre han kan være med på :)

20. trina Gift med forumet Desemberlykke 2018

Kun vært med på èn jordmortime, (var med på OUL da) og det var fordi han skulle skrive under på farskapspapirene :p

Del denne siden