Er partneren din like involvert i babyen, stell, mating, lek og kos som det du er?

M

Moderator Marte

Guest
Alle familier er forskjellige og det er alle mennesker og babyer også :)
Korleis gjer dokker det? Er din partner like involvert som deg, eller er det du som er mest involvert?
Kvifor, og korleis fungerer det for dokker? :)
 
Ja, så godt som, minus mating i starten pga amming, men sånn er det jo med de minste. Dvs, vi delte ikke alt 50/50 såklart, men delte det som var meningsfullt å dele :) Like involverte var vi da :)
 
Han bidrar, men han syns barna er morsommere når de blir litt større og herjer rundt :D
 
Nei , aldri hvert. Det ble når de ble større, noe som egentlig er ganske naturlig hos hankjønn .

Hadde puppebarn, så mye soving og mye pupp, hva får far gjort Haha...

Kunne bidratt mer med huset i den perioden . Alt som måtte gjøres var kjedelig. Skulle vi ut på noe, så kunne han gå ut å starte bilen , mens jeg sto å hadde to små som skulle ha på vinterdress, meg selv skulle i klær og ordnes. Mens han hoppa i skoa, skræva over søppelposen og sette seg i bilen.

Heldigvis har jeg lært mye av dette, selv om forholdet ikke eksisterer idag :p

Ellers synes mannfolk at herjing og gøye ting er best.
 
Han stiller opp når han kan, men jobber mye kveld.
Jeg er i perm med lille søster, men alltid jeg som har ungen med på aktiviteter etter bhg er stengt. (Lille søster blir med hvor storebror må være) som regel jeg som tar kvelds stell osv. Men når mannen er hjemme avlaster han så godt han kan. Jeg trenger aldri å be om hjelp.
 
For meg var det et krav og en selvfølge mannen gjør like mye med frøkna som meg :)
 
Back
Topp