Er partneren din like involvert i babyen, stell, mating, lek og kos som det du er?

En tråd i 'Familieliv og samliv' startet av Moderator Marte, 15 Okt 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Moderator Marte Forelsket i forumet Moderator ⭐️ Babyverden Stab ⭐️ VIP

Alle familier er forskjellige og det er alle mennesker og babyer også :)
    Korleis gjer dokker det? Er din partner like involvert som deg, eller er det du som er mest involvert?
    Kvifor, og korleis fungerer det for dokker? :)

2. Kengu Forumet er livet VIP

Vi var like mye involvert , hekdigvis.

• Liker Liker x 1
  3. Turbotrolla Glad i forumet Mailykke 2018

Nei det er vi ikke siden ha sjeldent er hjemme.

• Liker Liker x 1
  4. Klussedull Gift med forumet Maiblomstene 2016 Junibarna 2019

Ja, så godt som, minus mating i starten pga amming, men sånn er det jo med de minste. Dvs, vi delte ikke alt 50/50 såklart, men delte det som var meningsfullt å dele :) Like involverte var vi da :)

• Liker Liker x 1
  5. Krösa Maja Forumet er livet

Ja, heldigvis fra fødselen har han like mye ansvar natt som dag som jeg har ingen forskjell på oss :)

• Liker Liker x 1
  6. Stolt mamma Flørter med forumet

Han er like mye involvert. Ser på det som en selvfølge.

• Liker Liker x 1
  7. lykke_liten Gift med forumet Julibaluba 2017

Ja :) samboer jobber hjemmefra så han har vært like involvert som meg fra fødsel av :)

8. Klatremus Lillemann Juni12s allviter/orakel

Samme her

9. Jolanda Forumet er livet Desemberlykke2017

Ja :) Ettersom hun fikk flaske delte vi også på matingen og nettene (når han hadde fri) fra dag én.

10. AnneS Forumet er livet Desemberlykke2017

Han bidrar, men han syns barna er morsommere når de blir litt større og herjer rundt :D

11. Prinsessa- Forumet er livet Marsipanene 2019 VIP Sommerfuglene

Nei , aldri hvert. Det ble når de ble større, noe som egentlig er ganske naturlig hos hankjønn .

Hadde puppebarn, så mye soving og mye pupp, hva får far gjort Haha...

Kunne bidratt mer med huset i den perioden . Alt som måtte gjøres var kjedelig. Skulle vi ut på noe, så kunne han gå ut å starte bilen , mens jeg sto å hadde to små som skulle ha på vinterdress, meg selv skulle i klær og ordnes. Mens han hoppa i skoa, skræva over søppelposen og sette seg i bilen.

Heldigvis har jeg lært mye av dette, selv om forholdet ikke eksisterer idag :p

Ellers synes mannfolk at herjing og gøye ting er best.

12. Eli.sin Flørter med forumet

Han stiller opp når han kan, men jobber mye kveld.
    Jeg er i perm med lille søster, men alltid jeg som har ungen med på aktiviteter etter bhg er stengt. (Lille søster blir med hvor storebror må være) som regel jeg som tar kvelds stell osv. Men når mannen er hjemme avlaster han så godt han kan. Jeg trenger aldri å be om hjelp.

13. filifjonka Glad i forumet ❤ Oktoberbaby 2016 ❤

For meg var det et krav og en selvfølge mannen gjør like mye med frøkna som meg :)

Del denne siden