Er partneren din like engasjert som deg?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Steffen
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Steffen

Guest
Er partneren din like engasjert over lille i magen som deg? Leser han om emnet, deltar på forumet, snakker med deg og lignende? Skulle du ønske han var mer - eller mindre - engasjert? :)

Definitivt ikke like engasjert, men for han er det blitt mer og mer virkelig ettersom magen vokser [emoji5] han er utrolig glad og gleder seg veldig, men han følger ikke så mye med på hvor langt jeg er på vei, eller hvordan fosteret vokser for uke til uke, men elsker å kjenne lille babyen sparke [emoji173]️

Det blir nok litt annerledes for meg som kjenner dette mer fysisk på kroppen og med hormoner, for han blir det nok skikkelig ekte når lille kommer ut [emoji28][emoji173]️

Han er heldigvis ingen forumleser, men han er svært engasjert. Leser seg opp på alle vondter og plager jeg har, koser og snakker med magen, er med på alle legebesøk og kontroller når han kan. Leser hver uke om babyen i magen også. Helt herlig er han [emoji173]️

Han leser ikke like mye som meg. Men han er veldig engasjert i det jeg deler med ham. Og det er stortsett alt:happy:

Men sånn er vi om alle ting. Er ofte jeg som leser meg masse opp på ting, og han hjelper mer til på det praktiske. Godt fordelt med andre ord:Heartred

Nei det er han ikke, eller viser det på ingen måte iallefall. Hadde vært fint om han viste det mer eller var mer engasjert.. i en gravidkropp så føles det faktisk ganske trist og ensomt ut..

Altfor lite engasjert, men jeg vet at når baby nærmer seg så blir det nok mer fokus fra hans side også! Han har jo vært veldig hjelpsom og trøstende når jeg ikke klarer alt og har vært dårlig :)

Herlig engasjert og med på alt <3 Valgte ut barnevognen sammen for en måned siden, og hver kveld vil han ligge og prate med bumpen, for å få baby til å svare. Denne uken tror jeg han har vokst minst 10 cm, for kjenner alle bevegelser og rakkeren er super aktiv. Samboer elsker å ligge å høre på romsteringen eller ha hånden på magen.
Han bidrar enormt mye mer hjemme også, vi har blitt enig om liste for viktige innkjøp etc. Føler meg så heldig som har en sånn herlig og god mann <3

Nei følger ikke med vett han skal bli to barns far etterhvert... men var lik med første så helt Ok;)

Han er nok ikke like engasjert som meg, men han er engasjert ;) han følger med på uke og dager, har noen apper på tlf. så han leser på. leser seg opp hvis jeg har noen plager. Han har også tatt initiativ til å kjøpe babyklær når vi har vært i byen. Han koser og snakker mye med magen. <3

han vet mer enn meg om alt mulig som hører til graviditeten nå! :) de siste ukene, spes etter OUL så har han blitt enda mer engasjert. han jobber borte nå så er mer borte enn hjemme de neste mnd så det er veldig koselig at han er såpass engasjert på tlf og mld! det gjør alene tiden mye enklere iallefall!

Back
Topp