Er partneren din flink å hjelpe til hjemme?

Ja, han er veldig flink. Aner ikke hvem som gjør mest. Jeg bruker nok totaltsett mest tid på hus og hjem inne. Men han gjør også ganske mye og også ting jeg aldri gjør slik som snømåking, klippe gress, bil vedlikedhold, vedstabling ect. Pluss at han bidrar endel inne også. Så tror nok det går opp i opp.
 
Vi deler ganske likt, uten at noen må mase. Han støvsuger, jeg vasker klær. Resten tar den som har lyst/energi/ser at det trengs... Det blir stort sett jevnt fordelt :)
 
Veldig flink:) Tømmer oppvaskmaskin og går med søpla hver morgen:)
Klesvasken er han ok på,han tror og mener alt kan tromles:hilarious:
 
Mannen gjør kun noe når jeg ber om det...... blir passe mye kjefting og dårlig stemning av d! Har som krav at han skal rydde opp etter seg selv, d er d minste kravet.
 
Vi samarbeider godt om det meste :) Han har vært spesielt flink etter jeg ble gravid:rolleyes:
 
Neh.. når han gjør noe, som feks å rydde inn i oppvaskmaskinen, mener han at han skal ha medalje for det.
 
Vi er begge flinke på ulike ting. Jeg er hun som blir gal av skitne gulv, skittent eller rotete kjøkken og sofa/sofabord. Klarer ikke slappe av i rot, derfor vasker og rydder jeg de områdene ofte. Han er derimot flink til å ta oppgaver som klesvask, klesbretting, oppvaskmaskinen og går med søppel, papp og plast. De to siste er jeg elendig på å ta med meg ut :p Han er typen som kommer inn døren og sier "nå skal jeg fikse x og y!" og så bare gjør han det. Jeg er hun som bare utsetter og utsetter :p

Vi utfyller hverandre!
 
Vi gjør ca like mye, kanskje jeg gjør litt mer enn han, men går ikke rundt og irriterer meg over det :) Jaja, irriterer meg vel litt over at det er kun jeg som ser skiten på badet, når jeg tenker meg om :hilarious: Der er han ganske dårlig.
 
Nei, han er ganske dårlig på det :smiley-ashamed004
Jeg må som regel mase på han for at noe skal skje, for han er helt blind for alt som må gjøres rundt omkring i huset. Så når jeg har noen dårlige dager med lite energi, blir egentlig ingenting gjort. Og da føler jo jeg meg skyldig, sant! Så blir irritert over at han bare kan sitte der og ikke tenke på sånt ever.
 
Ja, han gjør veldig mye. Til daglig holder han god orden. Setter på roboten før han går på jobb, rer opp alle sengene, går med alt boss og rydder på alle rom. Vasker gulvene når det trengs også er det han som vasker vinduer.

Får det spesielt for seg innimellom, og skal da skrubbe ned alt.

Han har egne lister på når han har byttet på sengene, vannet plantene, vasket bilen og klippet plenen :rolleyes:
 
Samboeren min er dritflink! Over all forventning! I starten trodde jeg han bare gjorde det for å inponere meg, men han er fortsatt like flink flere år seinere :D
 
Back
Topp