Er partner med påkontrollene?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Camilla
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Camilla

Guest
Det er ikke alle som har mulighet, er interessert i å være med på kontroller og noen ønsker å gå alene.

Er din partner med på kontroller, eller går du helst alene? :)

Jepp, han er med stort sett hver gang:happy119

Han er med på ultralyd, men jeg foretrekker å gå alene til lege og jordmor.

Her er han med hvis det passer. Syns det er veldig koselig når vi får det til at han er med :-)

Han har vært med på 3/6 ultralyder og en jordmorkontroll[emoji5]

Vært med på 2 av 4 UL og 2 av jm-timene (den første og den siste vi hadde nå i uke 31 da vi skulle snakke om fødsel + han signerte farskapspapirene). Han var med på flere med førstemann, men verken han eller jeg føler det er behov for å være med på kontrollene når det «bare» er snakk om mor og barn

Jeg går alene på de vanlige kontrollene og oppfølgingen med sv.s.diabetesen.
TUL, OUL og privat UL i uke 13 var han med på :)

Han var med på tidlig ul og har vært ned på to ordinære ul. Utover dette har jeg bare vært på en kontroll hos fastlegen og da var han med siden vi skulle bestille medisiner til ferie samtidig

Mannen min var med på første kontroll hos jordmor, har vært med på alle timer hos fastlegen og var med på OUL. Skal på ny UL for vekstkontroll snart og da skal han være med, hvis han er hjemme.

Ja, han har vert med på alle ultralyder og alle jordmorkontroller med unntak av en ❤️ Ikke vert med på de to kontrollene hos fastlegen.

Bare tidlig og ordinær UL. Han har jobb det ikke bare er å gå i fra, og jeg synes det er helt greit å gå alene :)

Her er han med hver eneste gang , noe som er hver 14 dag hittil :p har vært på to legetimer alene , senest i dag - glukosebelastning . Men da følte jeg ikke behovet for at han skulle sitte der med meg i ørten timer å glo [emoji23]

Back
Topp