Er partner med på kontrollene?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristin
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kristin

Guest
Har du med deg mannen på kontrollene, eller drar du for det meste alene? Er han like interessert i alt som skjer?

Nei, mulig det blir aktuelt senere,men ikke nå i starten.UL er han med på da :)

Min er med på ul, ellers ingenting. Er mest hos legen for å få sykemelding.

Er med på alt av UL. Forrige svangerskap var han med på flere kontroller, men ser ikke helt behovet for at han er med på så mange. Blir nok med et par ganger når jeg et lengre på vei enn nå :)

Har ikke vært på noe kontroller ennå. Skal på min første på onsdag. Da er jeg 13+0 Regner med jeg går aleine, for skal rett på møte etterpå og mannen må ha ungene. Men regner med at han er med på ul når den tid kommer :-)

Han er med på det han kan,ikke alltid det passer mtp jobb men han er skikkelig engasjert og syns alt er spennende :) er første barnet hans og veldig ønska :)

Han har vært med på ul hittil, og tror nok det er der han kommer til å bli med fremover. Kanskje noen kontroller senere hvis det passer seg sånn. :)

Blir med på oul og eventuelt på senere kontroller om det skulle bli noe spessielt :)

Vi har fått til at oul er etter mannens arbeidstid, ellers går jeg alene, med første var han med på det meste, men han kan ikke ta seg fri fra jobb for å bli med hver gang, er det en gang han har mulighet blir han med [emoji5]

Har vært med på ul i uke 9 og tidlig ul på sykehuset i uke 13, og første kontroll hos lokal jordmor. Og han blir med på oul. Ellers så tar jeg nok alle svangerskapskontrollene selv da dette er nr 3 :-) Han var med på så og si alle kontroller med førstemann.

Med første barnet vårt så var han med på ett par kontroller for å få hørt hjertelyden osv. og så var han med på ultralyd. med andre så var det samme greia med en kontroll for å høre hjertelyd og UL. Mulig han blir med på en kontroll etterhvert nå også og UL.. men ellers så er det bare jeg som drar på kontroller.

Han var med ofte på vårt første barn, men nå vet vi hva som foregår så ingen av oss føler at han trenger å blir med.
Men han spør alltid hvordan timen var og er like interessert i svangerskapet som sist:)

Vi blir foreldre for første gang, så vi synes det er fint at han er med på så mye han kan. Jeg prøver å legge kontrollene til de dagene han har fri. Han har vært med på alt hittil og han skal bli med OUL:love7

Alle ul-timer har han vært med på, men vanlige legetimer/kontroller går jeg på alene. Syns ikke det er så mye spennende som skjer der likevel, så da kan vi heller snakke om det senere enn at han tar fri for å bli med :)

Han var med på tidlig ul og ordinær ul. Og skal være med på en jordmorkontroll da vi skal snakke om fødsel. Ellers reiser jeg alene.

Back
Topp