Er partner like engasjert i svangerskapet?

  • Trådstarter Moderator Tonje
  • Opprettet
Det skjønner jeg! Her har kun jeg brukt den til og fra jobb og det er 6km unna så masse batteri igjen etterpå [emoji5] I høst begynte jeg å reise kollektivt isteden så da ble den jo nesten ikke brukt i ukedagene. Mannen bruker arbeidsbil til og fra jobb så er derfor vi klarer oss med bare én bil, men langturene ble såklart stress så blir gøy å teste Teslaen til hytta og på andre langturer [emoji1]
Ja blir gøy å teste den ut på langturer ja:) det er jo en utrolig flott bil.
Ja blir litt annerledes når man har mulighet ril å finne på noe etter jobb og. Nå sitter jo jeg foreløpig hjemme, men mannen bruker bilen til og fra jobb uten mulighet for lading. Blir utrolig deilig å få den bilen nå:D
 
Her er samboer veldig entusiastisk! Han har lastet ned preglife og har lagret søk på barnevogner på finn. Han gråt også litt med med meg da vi så liv på ultralyd i dag [emoji2] veldig kjekt at han er så ivrig!
 
Ja blir gøy å teste den ut på langturer ja:) det er jo en utrolig flott bil.
Ja blir litt annerledes når man har mulighet ril å finne på noe etter jobb og. Nå sitter jo jeg foreløpig hjemme, men mannen bruker bilen til og fra jobb uten mulighet for lading. Blir utrolig deilig å få den bilen nå:D
Det tror jeg på, håper dere blir fornøyde [emoji1]
 
Her fikk samboer en brå og brutal lærepenge på søndag.

For all del ham var veldig engasjert sist svanger skap og nå også men han merker jo ikke alt det rare som skjer med kroppen min så blir ikke like enkelt å forholde seg til.

De siste dagene har han vært helt fantastisk.

Allerede før helgen har han fått ansvar for babycall og han gleder seg utrolig mye til å forberede rom og virkelig dette igang. [emoji173][emoji173]
 
Back
Topp