Er pappa'n med på kontroller?

-Bambino-

Gift med forumet
Aprillykke 2016
Sommerfuglene
Er pappa'n med for kontroller på helsestasjonen? Eventuelt er det han som tar med seg lille på kontroll?

Her har han vært med på det som er. Kun en jordmortime under graviditeten og seksukerskontrollen han ikke fikk vært med på pga jobb. Han vil helst være med på alt.

Han blir med på babyens kontroller, spesielt når det er snakk om vaksiner.

Han var med på 1 veiing siden han hadde fri fra jobb, men ellers så har han vært på jobb :)

Han blir med viss det et greit å vere vekke frå jobb litt. Var med på 6-vekerskontrollen i går, men då kom han heim tidlig uansett fordi eg var så dårlig (uggen etter gallesteinsanfall + skikkelig migrene) at eg ikkje burde kjøre bil så kom meg ikkje på kontrollen aleine.

Nei, han tar seg av storesøster hvis han er hjemme, jeg tar babyene til kontrollene. Enklest slik, da de ofte skal ha mat før vi kommer hjem igjen.

Nei, han er på jobb. Føler at jeg ikke har behov for hans hjelp i en sånn setning :)

Nei, han er på jobb. Men han blir med på 3 mnd kontrollen for da har han ferie :D

Er det litt større kontroller med vaksine og slikt så er han med. Men fikk en del ekstra oppfølging fra helsestasjon pga amming og da var han ikke med på alle selv om han var med på noen.

Han er student og har derfor fleksible dager, ellers varierer det når på døgnet han jobber. Så passer det blir han med :)

Her blir han gjerne med på alt :) helsesøster prøver å ta hensyn til når han har fri når vi setter opp neste time :) Glad for at han er så engasjert. Når vi tok vaksiner sist så måtte han holde lillegutt. Jeg klarte ikke for fikk så vondt av lille når han fikk stikka :(

Her er han med på alt. Han tilrettelegger jobb så han kan være med. Tror han hadde blitt fornærmet om jeg hadde sakt at jeg kunne dratt alene:D

Mannen var med på alt med førstemann, noe mindre med nr 2, og nå kun hvis han tilfeldigvis har hjemmekontor eller fri;)

Nei det er han ikke, da er han på jobb. :)

Back
Topp