Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Her har han vært med på det som er. Kun en jordmortime under graviditeten og seksukerskontrollen han ikke fikk vært med på pga jobb. Han vil helst være med på alt.
Han blir med viss det et greit å vere vekke frå jobb litt. Var med på 6-vekerskontrollen i går, men då kom han heim tidlig uansett fordi eg var så dårlig (uggen etter gallesteinsanfall + skikkelig migrene) at eg ikkje burde kjøre bil så kom meg ikkje på kontrollen aleine.
Er det litt større kontroller med vaksine og slikt så er han med. Men fikk en del ekstra oppfølging fra helsestasjon pga amming og da var han ikke med på alle selv om han var med på noen.
Her blir han gjerne med på alt helsesøster prøver å ta hensyn til når han har fri når vi setter opp neste time Glad for at han er så engasjert. Når vi tok vaksiner sist så måtte han holde lillegutt. Jeg klarte ikke for fikk så vondt av lille når han fikk stikka