Er pappaen

Lutzern

Februar 14 - miss trøtt
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
også her inne?

Husker vi fikk et par pappaer inn på forumet i nov07...men når babyene begynte å bli litt større, kanskje rundt pappaperm-tid. "Kjente"
de jo litt fra før etter å ha skravla med damene i mange måneder ;)

Min sambo er ikke her inne, tror ikke han detter innom heller ;)

Samboeren min dukker aldri verden opp her ^^

Venter et lite gull i februar 2014!

Hehe nei det kommer nok aldri til å skje:p

Termin 09.februar med første frøet:)

Min leser oppdateringene på mail hver uke, tviler på han blir å vise seg her inne :p

16.02.14 <3

Han er ikke her inne nei... tror ikke han har behovet. Han finner det han trenger på nett, samt at dama hans aldri holder kjeft :smiley-ashamed005 Pluss at han spør om det er noe han lurer på ;) Jeg vet han gleder seg og er ivrig, og jeg liker at han er selvstendig nok til å holde seg rimelig oppdatert ;)

Han kommer aldri til å melde seg inn her :p
Han er engasjert og alt slik, men dette er bare ikke hans "greie" :D

- Flittig bruker av app'en ;)

Kan aldri tenke meg at han skulle komme inn her, iallefall ikke lage seg en konto her

Termin 1.februar 2014

Tror de 2 (ja det var bare to) pappaene som var på nov07 var der for å skravle og ikke fordi de lurte på så mye. De hadde jo hørt mye snakk om damene her inne som kona skravlet med daglig og vært på treff med.

Kunne godt tenkt meg at mannen hadde tatt initiativ for å treffe andre i samme situasjon. Vi skal jo dele permisjonen 50/50 også, og jeg er opptatt av at den lille skal bli godt sosialisert. Er en del her i borettslaget som venter samtidig med oss da, så fins det babysang og ulike aktiviteter i bydelen. :)

Men merker jeg at han blir gående hjemme så kommer jeg til å oppfordre til å joine forum for å bli med på treff i allefall. :)

Kunne godt tenkt meg at mannen hadde tatt initiativ for å treffe andre i samme situasjon. Vi skal jo dele permisjonen 50/50 også, og jeg er opptatt av at den lille skal bli godt sosialisert. Er en del her i borettslaget som venter samtidig med oss da, så fins det babysang og ulike aktiviteter i bydelen. :)

Men merker jeg at han blir gående hjemme så kommer jeg til å oppfordre til å joine forum for å bli med på treff i allefall. :)
Her har jeg allerede delegert babysvømming som hans oppgave;)

Her har jeg allerede delegert babysvømming som hans oppgave;)

Vanskelig å få plass på babysvømming her dessverre.. Men det hadde vært supert. :)

Nei, hadde blitt sjokka om han dukket opp inne her. Men så et terminforum som hadde lagd en gruppe på "det nett stedet jeg ikke kan nevne " til pappaene.

♥9 November 2008♥
♡9 Februar 2014 ♡

Nei min er ikke her inne, og han kommer nok ikke til å dukke opp heller.

Dersom det er noe spesielt han lurer på spør han enten meg eller googler det. Han er ikke så glad i å lese, og har vel bladd bare kjappt igjennom brosjyrene vi har fått hos jordmor.

Hvis han kommer inn hit får jeg sjokk og må nok legges inn på sykehus for å komme til meg selv igjen :p

jenta vår skal bli storesøster 3.2.14
skravler med *oida* :)

Hvis han kommer inn hit får jeg sjokk og må nok legges inn på sykehus for å komme til meg selv igjen :p

jenta vår skal bli storesøster 3.2.14
skravler med *oida* :)
Hahaha!!! Signerer :D

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Haha nei aldri i verden om han hadde kommen inn her.

Tror ikke mannen min kommer til å delta på noe forum, men han er ganske engasjert sånn ellers... Han har også en kamerat som skal ha baby samme måned som oss, så tror de har tenkt å ha permisjon samtidig.

Min henger på en del andre forum, vi traff hverandre på et annet et :P Så der har han dagbok og slikt, men jeg tror han synes disse rene babyforumene blir litt vel mye, noe jeg godt kan skjønne ;)

Back
Topp