Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Pappaen har rett på 2 uker fri. De må taes direkte etter fødsel. Det er opp til arbeidsgiver om de er betalt.Er det noen dager/uker pappaperm som mannen kan ta rett etter fødsel, eller er det meningen at dama skal klare alt med alle eldre barn, nyfødt og evnt dårlig form etterpå?
Hva gjør man når arbeidsgiver selv er pappaen? Mannen eier og driver butikk med ei til ansatt. Ho har sommerferie når jeg har termin :-( Aner ikke hvordan vi skal gjøre det :-(
Hva gjør man når arbeidsgiver selv er pappaen? Mannen eier og driver butikk med ei til ansatt. Ho har sommerferie når jeg har termin :-( Aner ikke hvordan vi skal gjøre det :-(
Den ansatte burde vel ikkje få ferie når du har termin, men det er vel litt seint å ordne no? Da må han leige inn vikar da kanskje?Hva gjør man når arbeidsgiver selv er pappaen? Mannen eier og driver butikk med ei til ansatt. Ho har sommerferie når jeg har termin :-( Aner ikke hvordan vi skal gjøre det :-(
Om du føder rundt termin høyres det jo greit ut at han har to siste i juli og første i august? Da er det jo sikkert ikkje så mange dagar du evt må vera aleina, og så er du gjerne på sjukehus i eit par døgn ogDet er ikke lett å flytte ferien når man ikke vet når jeg føderen av de må ha tre uker ferie fra siste uke i juni og to første i juli. Den andre to siste i juli og første i august. Jeg har termin ca 11 juli