Er pappaen engasjert?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristine
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kristine

Guest
Er pappaen engasjert i svangerskap et og kontrollene ?

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Ja heldigvis er pappa'n her like engasjert som meg. Ikke alltid han får mulighet til å bli med på alle kontroller, men han er alltid interessert og vil vite hvordan det går og sånt :)

Ja han er interessert her også og flink hjelpe til når jeg er i dårlig form :-) Han er ikke med på kontrollene da jeg synes det er like greit å være der alene.

Ja:) men jeg dro på første kontroll alene, da jeg viste det bAre ble veiing, blodprøver etc. Men ul og alt annet er han med på:) og liker å høre om det som skjer i magen:)

Ja, var ikke med på første kontroll men ville høre hvordan det gikk :) Han ble med meg på tidlig ul, og blir med på neste ul også.

Ja relativt interessert må jeg si! Han har lastet ned BV- appen, og har lest seg opp litt. Men tror han begynner å bli lei av at jeg ikke orker å ta del i rengjøringen her hjemme... er litt lei det selv også faktisk- så håper jeg får mer energi snart!

Jepp! Følger opp akkurat som han bør i mine øyne. Var ikke med på første kontroll fordi det ikke er noe vits for meg, men skal være med på første jordmortime om noen uker. :)

Ja det er han :)

Jepp, veldig engasjert! Han var med på første kontroll og har lest side opp og side ned av svangerskapsboken vi fikk av legen. Søte mannen :-)

Ja han er engasjert.. Sa senest i ste at han måtte begynne å tømme det rommet som skal bli barnerom slik at han følte at han og skulle ha baby.. Skjønne mannen:)

Ja han er veldig engasjert - han har vært med på alle kontroller :) :)

Min kunne vel egentlig ikke vært mindre engasjert :/ han spør jo om det går bra med meg og har en viss forståelse for at jeg nesten ikke orker noe på ettermiddag/kveld. Han er mest vettskremt enn glad akkurat nå, så får håpe det endrer seg etter hvert. Føler meg litt alene om det her akkurat nå, men føler ikke for pushe han til å engasjere seg enda. Selvfølgelig må han engasjere seg om ting og tang når det nærmer seg, men det er såpass tidlig enda at jeg ikke orker bruke krefter jeg ikke har nå på det.

Kan ikke skryte over han akkurat :p

JA, og det er så utrulig deilig .. !! ;0)
Sist var det ikkje så bra , vi var unge og gjekk i fra hverandre når pillo var ca 4 .. No e ho 11 i år , og samboer har ikkje barn fra før ! :-)
Og eg nyter å gå gravid ...

Tja, mannen min sier at j må passe på meg og den lille, men han trenger litt tid tro jeg, han var m på tidlig ul, d var jo kekkt :)

Back
Topp