Er pappa`n for gammel...

• Trådstarter Trådstarter Sofie35
  • Opprettet Opprettet
Det er jo deres eget valg , ingen andre sitt . Så hvis dere føler det er riktig , så gjør dere det :)

For meg personlig hadde jeg nok vært fornøyd med de to jeg hadde, og syntes alderen hadde vært for høy. Men hva betyr det? Er jo ikke jeg som er i deres situasjon :)
Lykke til.

Sier meg enig med de fleste andre her, følg magefølelsen :) ingen veit hva fremtiden bringer uansett alder.
Tror forresten ikke min mann kommer til å være behjelpelig med skruing av bil o.l uansett alder for gutta våre, veit og om flere som ikke har fått hjelp til opppussing o.l pga manglende kunnskap. Men råd/støtte/kjærlighet kan man jo gi uansett :)
helt enig :p her er vi helller ikke mekaniske egenskaper noen av oss men råd, kjærlighet og støtte har vi plenty av :) alle har jo forskjellige verdier og overføre videre til barna trenger ikke bare og være pratiske! jeg vet om fler som har ''eldre foreldre'' og barna er akuratt som alle andre og ikke noe problemer for foreldre.. men kjenner jo nesten på det selv om man orker eller ikke ;) såå bare kjør i vei om dere føler det er det riktige =)

Kjør på om dere er enige om d :) Er i samme sko som deg bare at her kommer den lille i desember;) Her er sambo 47 nå, men ser ikke sånn ut for å si d sånn og ikke føler han seg så gammel heller..Jeg mener at d m alder har ikke noen ting å si så lenge dere er enige om d..Jeg er 32 så føler meg ikke for gammel til dette, men kan skjønne om fedre gjør d..Uansett så er dere to om d og som sagt: alder ingen hindring..D er bare ett tal:);)

Back
Topp