Er pappa`n for gammel...

• Trådstarter Trådstarter Sofie35
  • Opprettet Opprettet
S

Sofie35

Guest
Må bare høre deres meninger... :-)
Jeg er 35 år og min mann er 47 år, vi har to nydelige barn på 6 og 9 år. Vi hadde i flere år tenkt på at vi ønsket oss tre barn. Nå har årene bare sust av gårde, mens vi selvfølgelig har vært inne på temaet "tredjemann" mange hundre ganger, men det har liksom ikke passet...ja, også har vi vært superfornøyd med de to vi har, og syntes at vi har det topp med "bare" oss fire.
Men nå...nå derimot, begynner lysten på et barn til å komme for alvor hos oss begge. Det som holder oss litt tilbake nå, er jo at min mann er blitt så gammel som han er blitt. Han holder seg utrolig godt altså, både fysisk og han ser ikke ut som han er over 40 ;-)

Hva mener dere..er løpet kjørt..?
Redd jeg en dag angrer på at vi ikke slo til..føler jeg har så mye mer og gi...

Sofie

Du angra aldri om du får en til, men du vil angre om du ikkje får:) go for it:)

Sent from my iPad using BV Forum

Signer Tinkerbell, kjør på :) Er jo en grunn til at mannen kan få barn hele livet ;)

Det er jo kun du som kan føle på hva om er riktig og ikke, for meg hadde mannen vært for gammel så vi hadde vært takknemlig for de to barna og stoppet der .

Hvis dere har overskudd til en ny baby så er det vel ikke noe problem. :)

Tror dere at han vil kunne gi en 18 åring det som kreves når han er 65? Hvis svaret er 'ja', så er vel alt greit (??)

Tror dere at han vil kunne gi en 18 åring det som kreves når han er 65? Hvis svaret er 'ja', så er vel alt greit (??)
Og ikkje mist oppfølging av valg av utdanning, skruing av bil,moped osv..Og det å ta de rette valg på livets vei med de farer og fristelser som finnes for de unge i dag på godt og ondt. Barna trenger oss og våre veiledninger/råd sjøl om de er både20-30+++ år:) Men det er deres valg:)

Svoger var 50 når han fikk sitt eneste barn, han er en flott pappa for henne. Han er 60 nå. Sier bare kjør på jeg om der har lyst og ork for en baby til :)

Dette må dere kjenne på :) Du er jo bare 35 år! Kjør på om dere har lyst :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Er bare å kjøre på det :)

synes det er opp til dere å avgjøre, kommer jo an på om dere føler dere for gamle til flere eller om dere er klar for en til. Hadde ikke brydd meg om alderen, men hva magefølelsen sier.

Det er jo kun du som kan føle på hva om er riktig og ikke, for meg hadde mannen vært for gammel så vi hadde vært takknemlig for de to barna og stoppet der .

Sign.

Vel, min bestemor er 68, og verdens sprekeste. Hu er lærer på barneskolen, har en hau av barnebarn under 10 som hun tar med seg på helgeturer og alt mulig. HUN hadde klart fem 18 åringer. Så man trenger ikke være eldgammel bare fordi man er over 60. Men man kan være det.

Det er kun du som kan avgjøre dette. Jeg tenker at du er jo mye yngre enn han, og om du er villig til å gjøre den jobben han kanskje ikke orket så KJØR på. Hadde dere begge vært 47 så hadde jeg tenkt annerledes.

Og ikkje mist oppfølging av valg av utdanning, skruing av bil,moped osv..Og det å ta de rette valg på livets vei med de farer og fristelser som finnes for de unge i dag på godt og ondt. Barna trenger oss og våre veiledninger/råd sjøl om de er både20-30+++ år:) Men det er deres valg:)

Men barna har da en mor og oppi dette her! Man er aldri garantert å leve til barna er voksne, uansett hvor ung man er.

Vi kjenner en som fikk sitt første barn når han var 50. I dag er han alenefar og greier seg fint. Er bare dere som kan sette en grense på alder. Jeg har min egen grense på min alder.

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Back
Topp