N Nordogsør Forelsket i forumet Sommerfuglene <3 18 Okt 2013 #1 Idag venter på flyet til Oslo og så skal jeg videre til Kristiansand... til min kjære ♥
N Nordogsør Forelsket i forumet Sommerfuglene <3 18 Okt 2013 #2 Blæææh vil ikke ha god luktesans nå kjenner alle rare lukter på flyet... og noen som spiser noe mat me ekkelt pålegg bak mæ
Blæææh vil ikke ha god luktesans nå kjenner alle rare lukter på flyet... og noen som spiser noe mat me ekkelt pålegg bak mæ
Mammaen til J <3 Gift med forumet Sommerfuglene <3 18 Okt 2013 #3 Bor dere så langt unna hverandre? Og blæ, ikke alltid den luktesansen er noe kul nei :/
N Nordogsør Forelsket i forumet Sommerfuglene <3 18 Okt 2013 #4 Ja , jeg i Bodø og han i Kristiansand
N Nordogsør Forelsket i forumet Sommerfuglene <3 18 Okt 2013 #6 Ja han må bare få seg jobb så er han på vei... så håper han finner noe snart :/ jeg har ei datter fra før av 50 % så jeg kan ikke flytte på meg
Ja han må bare få seg jobb så er han på vei... så håper han finner noe snart :/ jeg har ei datter fra før av 50 % så jeg kan ikke flytte på meg