Er på dater'n....

mamma900

Glad i forumet
Er såååååå forelska..!! " Må pusse opp kjellerstua nå, slik at jeg kan ta med kompisene mine ned dit, mens du har besøk av veninnene dine oppe i stua" [X(]

Hehe, han er en tullball da, ikke alt som kommer utifra kjeften hans er seriøst, kan du si, men vi har møttes opptil flere ganger nå [:D]

det har heldigvis roa seg litt nå, så lenge det varer... prøver å holde det litt skjult for han enda, da han kan få ideer om å prøve å gjøre det surt for meg/meg og han nye..
bf er jo enda bitter for at jeg dro.. [X(]

Nei, kjenner jeg han rett så blir han enda værre ja..menmen... har hørt nok å ofra nok for den dusten der... så ,ja... nå gjør jeg som jeg vil, å det føles godt! [:D]

vi er på bli-kjent'en enda ja, men han kaller meg drømmejenta si å inkluderer lille snuppa veldig... " gleder meg til neste vinter, da kan vi dra på skitur sammen" [:)]

han var med på jakten i 2008... så vil nok tru han er villig til å slå seg til ro om han finner den rette ja [:)] forhåpentligvis M E G [:D]

Så koselig da:)
Å jøss på jakten og greier... Bonde eller frier?

Så hyggelig å høre!! Du fortjener noen som behandler deg BRA!! [:D][:D]  Men nå ble jeg jo utrolig nysgjerrig på hvem denne fyren er.. Jeg fulgte med Jakten 2008..![:)] hehe

Dette fortjener du!! :)

Åh...han var med på jakten ja...da VET jeg hvem det er! [:D] [:D] Håper han ikke skuffer deg!! ;)

Ooo... Spennende!! [:)]

Håper han er mannen i ditt liv[:D]
Kjenner jeg blir nyskjerrig på hvem det er ja, hehe, farlig å si sånt på et slikt forum! [8D][;)]

ORIGINAL: engelimagenmin

For en herlig følelse! Nyt den[:)]

Jeg husker to stk..En som var tømrer? Han var trønder!![:)] Også en sånn frilufts/sports-type som bodde i Trondheim..? hmmm..[:D]

ORIGINAL: Nataleen

Jeg husker to stk..En som var tømrer? Han var trønder!![:)] Også en sånn frilufts/sports-type som bodde i Trondheim..? hmmm..[:D]

DA vet jeg og hvem det er!! hihi :)

ORIGINAL: teena

Ser vi har han som felles venn på facer`n, Tinamor! [8D] [;)] (i allefall han jeg er 99% sikker på at hun mener på ut fra det hun skrev)

ORIGINAL: lillebambi

Ser vi har han som felles venn på facer`n, Tinamor! [8D] [;)] (i allefall han jeg er 99% sikker på at hun mener på ut fra det hun skrev)

ja,så det!:) trivelig kar da!:)

Gud, æ døøør av nyskjerrighet [8D][8D]

ja,så det!:) trivelig kar da!:)

Hmm.. Jeg vil også vite det...[:@][:D]

Hvor godt betaler du da??!! [8D] [8D] [8D] HÆHÆ [:-]

mamma900 får fortelle det selv...[:D] *holde dere på pinebenken*

ORIGINAL: Vugge

Hmm.. Jeg vil også vite det...[:@][:D]

Hvor godt betaler du da??!! [8D] [8D] [8D] HÆHÆ [:-]

mamma900 får fortelle det selv...[:D] *holde dere på pinebenken*

DA DYTTER vi!! [8D][8|][:D]

hahahaha[:D] Jeg vet det jo nesten jo.. Tipper han tømrer-trønderen jeg!![:D]

hahaha, ikke han ihvertfall!! :)

det var frier......

ORIGINAL: Vugge

Hmmm... Tenkte for meg selv ; "Monica.. Justfuckinggoogleit.com"....
Søkte ; "jakten på kjærligheten 2008 frier trøndelag"
og det som kom opp var;

Regner (håper) det var skivebom?![&:][8|]

HAHAHA!! Nice try!!

Søteste Vugge-mor [;)]

Han der var vel bonde, og fra møre...tror jeg....hilsen jakten.freak!

Back
Topp