er på besøk

x1xlille_jenta87

Elsker forumet
hei hei folkens [:D]
måtte bare dra til mamma i dag jeg, for å være her litt [:D]
er så utrolig avhengi av å være her [:D] dere er jo så koslige og snille damer her inne [:D]
men hva nytt har skjedd her da? noen som vill oppdatere meg?
en god klem til dere alle [;)]

heihei[:)]
ja det er koselig å være på dette forumet[:D]
Litt nytt...hmmm...skal vi se da.Linni har fått baby[:)] Fødselen gikk hvist bra[:)]

Hej,hej!! Så kjekt å se deg her igjen! Hvordan går det med lille thea marie? Trives dere i leiligheten da?

Hei så koselig at du stikker innom! Utenom Linni har også skytten76 født. Ellers er det som vanlig her, noen kranger, noen lar seg provosere, mens andre kosemoser... Som det bruker med andre ord![:D] Går det bra med deg?

hei hei [:D] går kjempe bra med thea ja [:D] var på helsestrasjonen i går for at hun spiste formye [8D] hehe glad i mat den jenta ja [:D] hehe men alt er bra med henne.
vi skal flytte igjen fra leiligheten da i februar, siden det er noe der som jeg ikke tåler, jeg får så utrolig mye utslett og at jeg klør meg nesten ihjel her [8D]
men skal ikke flytte hjem til mamma da, skal se på en annen leilighet i morra da [:)]
åssen går det med celina da? ammetr du henne anda? går det bedre nå?
klem [:)]

Hei hei, koselig du stikker innom da, og at alt er bra med dere[:)]
Synd at dere ikke kan bli boende i den leiligheten da, men dere finner helt sikkert noe annet dere liker, lykke til hvertfall[:)]

Hei på deg[:)] Hvordan går det med dere?

Kjipt det da, men er jo bra dere får flytta til ny plass da.. Hehe...Celina spiser godt hun også, spesielt på kveldene.. Niks, går rett vest med amminga[:(][:(] Har å lyst, men har ikke blitt noe bedre.. Pumper meg fremdeles slik at hun skal få melka mi.. Stresser vilt ho legen og tar prøver, de finner ikke ut av det, men jeg gir meg ikke!! Kjempe koselig at du dropper innom oss her inne av og til[:)][:)]

uff høres ikke greit ut [&o] men syns du er kjempe flink jeg som pumper deg så mye bare sånn at hun kan få melka di [:D] det er ikke mange som hadde giddi det nei [;)]
håper dem finner ut hva det er da [;)] lykke til [:D]

Back
Topp