er overlykkelig!!!!!(keisersnitt)...

termin april

Glad i forumet
Jeg har nettop kommet hjem fra sjekk i flekkefjord..har kjent lite liv de siste dagene så var og sjekka nå,mn alt var fint!!
Har time til lege på fredag angående fødselen...jeg har fødselangst etter sist fødsel og har hele tiden ønsket KS....var på samtale i uke 16 sist og da nektet legen blankt..mn nå var det en annen lege...han var omtenksom og forstod meg mer..og han sa han skulle aldri nekte meg og ta KS[:D][:D]     så ville han at jeg skulle gå hjem nå og tenke de siste dagene til fredag om hva jeg ville...ville jeg fortsatt KS så ble det det[:)][:)]      å det vil jeg!!  Nå kan jeg ENDELIG senke skuldrene og SLAPPE av til fødselen...ER så glad sitter her og griner!!    Har vært helt forferdelig me alle de redseltankene om fødsel og uvissheten..mn nå kommer jeg til og vite når baby blir født og med KS[:D]

babyen lå fresten OVER gjennomsnittet nå...har ligget med minus10 hele svangerskapet...mn nå hadde babyen vokst skikkelig gitt..Vet ikke hvor mye over...mn han sa litt over!!

Hun jordmora som var der på vakt idag kjente meg faktisk igjen..det var kjempekoselig!!hun var med på fødselen til førstemann...i juli blir det 8 år siden[:)]  kjekt!!

Så godt å høre at du får det på den måten du vil![:)] Det er så viktig at man skal føle seg trygg og ivaretatt! Veldig glad på dine vegne! Ta legens råd nå, og slapp godt av de neste dagene.. snart er du imål..[;)]

ja dette letta VIRKELIG!!har hatt mangen kvelder der jeg har sitti og grini pga den redselen!! er utrolig sliten så nå skal det bli herlig og bare slappe av de siste ukene!![:)]

Skjønner veldig godt åssen du har det, veldig glad på dine vegne [:D]
Skal selv ha KS 20/4, men da pga medisinske årsaker. Men måtte likevel kjempe litt for å få det gjennom.
Nyyyt tiden fremover til fødsel, det gjør jeg [:D]

så bra at du endelig får det som du vil[:D] så då blir det snart din tur!!![:)][:)]

takk jenter!!

Åh så godt at noen hører på deg![:)] Supert at du får det som du vil, å at du kan føle deg trygg de siste ukene![:)]

slikt gjør meg glad.-) at man kan ta tilbake litt kontroll over sin egen fødselsopplevelse....
Skal selv ha planlagt/igangsatt fødsel grunnet fødselsangst/ dårlig opplevelse som sitter etter første fødsel.. men jeg har gitt det en kjangs til å føde på normalen men bare det å få en dato, ha med mannen, komme inn på sykehuset og vite hvem som skal være på jobb når og ikke minst ha hilst på alle sammen gjorde meg lykkelig... Gleder meg ikke veldig men det hjelper seg :-)
lykke til

Så bra at ting endelig ordner seg for deg! Jeg har også fødselsangst og har fått planlagt igangsettelse av fødselen min på termin. Var kjempe lettet, men nå angrer jeg fryktelig på at jeg ikke valgte keisersnitt når jeg fikk tilbudet... Angsten har ligget ganske rolig de siste to månedene, men nå er den helt forferdelig. Klarer ikke å fungere!!! [:(]

Så kjekt at d ordne sg får dg,koselig å høyra=)=)=)=)=)=)

ORIGINAL: SiljeTT

Så kjekt at d ordne sg får dg,koselig å høyra=)=)=)=)=)=)

takk!!kanskje me kjeme samtidig i flekkefjord då[;)]     hadde våre kjekt!!

hehe,ja d hadde bare våre skikkelig kos=)=) litt ekstra selskap

Så fint at du får ks når det er det du helst vil![:)] Nå får du slappe av og nyte siste rest ac graviditeten[:)]

ja nå skal jeg virkelig slappe av!!har bare igjen og kjøpe vogga vi skal ha i stua..så er alt i boks,utenom småting til sykehusbagen..[:)]

Så fint at du får KS, slapp av og nyt den siste tiden[:)] Jeg skal også ta KS, 10.April[:)]

Back
Topp