Er nybakte fedre mer sexy?

• Trådstarter Trådstarter Janet
  • Opprettet Opprettet
J

Janet

Guest
Det er særlig de nygifte nybakte fedrene som føler seg spesielt sexy etter at babyen er kommet til verden, viser ny studie. Les mer her!

Synes du nybakte fedre er mer sexy?

Nei, men dei eg ser som er oppslukt i ungen etter at den første kjærligheten har lagt seg...... Dei synes eg er herlige :) og han mannen som gjekk forbi meg ista med barnevogn og ein eldre unge og sang ilag med gutten.... Barskare mann skal du sjå lenge etter, for det er dei fleste menn for pysete til...;p

Ja, menn som trasker rundt med baby i bæresele feks. De kan jo ikke se ut som takras i utgangspkt. Men myke menn med bebis er fint å se. :)

Om de er mer sexy, usikker. Klart veldig søtt syns jeg. Gubben selv er overrasket over all oppmerksomheten han får. Både av yngre og gamle garde når det kommer til kvinner. Han trodde ikke at det var så magnet til damene å gå med ei barnevogn.

Om de er mer sexy, usikker. Klart veldig søtt syns jeg. Gubben selv er overrasket over all oppmerksomheten han får. Både av yngre og gamle garde når det kommer til kvinner. Han trodde ikke at det var så magnet til damene å gå med ei barnevogn.
Ein kompis sa at den største egoboosten fekk han av å gå aleine på butikken med ungen. Var ikkje måte på kor mykje oppmerksomhet han fekk :)

Hmm, når jeg ser hvor oppslukt mannen er i gutten vår.. Jo da er han, hmm, veldig fin :) Sexy blir som sagt litt feil ord, men blir litt ekstra glad i han når jeg ser hvor flink han er som far :)

Ein kompis sa at den største egoboosten fekk han av å gå aleine på butikken med ungen. Var ikkje måte på kor mykje oppmerksomhet han fekk :)

Men, tenk over det..

En mann går med barnevogn i butikken, har bustete hår og gulpeflekk på skulderen, han blir gjerne sett på som en omsorgsfull og god far, mange kjenner det varmer litt i hjertet av å se ham.
En kvinne går med barnevogn i butikken, har bustete hår og gulpeflekk på skulderen, hun blir lett sett på som litt sjusket og mange tenker nok, hun burde idet minste ha børstet håret og skiftet genser før hun gikk ut.

Iallefall er det slik jeg leser mange tråder på diverse forum rundt forbi. Er det egentlig noen forskjell på de to situasjonene?

Og hvis en mann står med illskrikende baby på den ene armen og balanserer en melkepakke og to brød på den andre så iler gjerne kvinner til for å hjelpe ham. Hvor er de kvinnene når en kvinne står på samme viset?

Men, tenk over det..

En mann går med barnevogn i butikken, har bustete hår og gulpeflekk på skulderen, han blir gjerne sett på som en omsorgsfull og god far, mange kjenner det varmer litt i hjertet av å se ham.
En kvinne går med barnevogn i butikken, har bustete hår og gulpeflekk på skulderen, hun blir lett sett på som litt sjusket og mange tenker nok, hun burde idet minste ha børstet håret og skiftet genser før hun gikk ut.

Iallefall er det slik jeg leser mange tråder på diverse forum rundt forbi. Er det egentlig noen forskjell på de to situasjonene?

Og hvis en mann står med illskrikende baby på den ene armen og balanserer en melkepakke og to brød på den andre så iler gjerne kvinner til for å hjelpe ham. Hvor er de kvinnene når en kvinne står på samme viset?
Ja, heilt einig! :p er skikkelig urettferdig :p for eg er ein av dei som alltid kjem med bustehår :p

Men, tenk over det..

Amen! :p

Back
Topp