L latsiboff Andre møte med forumet 5 Nov 2005 #1 Hei... Er ny her... skjer det mye spennende? Har termin 31mars og dette er vår første! Gleder oss så utrolig masse[:D]
Hei... Er ny her... skjer det mye spennende? Har termin 31mars og dette er vår første! Gleder oss så utrolig masse[:D]
lilla Glad i forumet 5 Nov 2005 #3 velkommen hit!![/size][:D][:D] jeg har termin 21.februar.ikke langt fra dere;)
Elewyn Gift med forumet Juli13-jentene VIP 5 Nov 2005 #5 Velkommen til marsklubben! Jeg har termin 13. mars [:)]
Kari72 Flørter med forumet 5 Nov 2005 #6 Velkommen inn, og god helg! Spennende med den første, jeg skal også ha nummer en.. Skummelt og "frydefullt" på en gang, lykke til[:)]
Velkommen inn, og god helg! Spennende med den første, jeg skal også ha nummer en.. Skummelt og "frydefullt" på en gang, lykke til[:)]
nettemor Forumet er livet 5 Nov 2005 #7 Velkommen hit[:)] Jeg har termin 1.mars jeg da, dette er vårt første barn også.
2baby Betatt av forumet 5 Nov 2005 #8 Hei. Velkommen hit[:D] Jeg venter tvillinger den 4 mars. Men jeg håper at jeg slippet å gå helt ut. [;)]
Hei. Velkommen hit[:D] Jeg venter tvillinger den 4 mars. Men jeg håper at jeg slippet å gå helt ut. [;)]