Er nok veldig tidlig ute....

Tvillingmum

Betatt av forumet
Men i dag har jeg pakket hele 9 julegaver. Etter at ungene var lagt og masse stearinlys var tent gikk jeg til verks og pakkingen var veldig koselig [:D]

Har en del andre julegaver som jeg snart er ferdig med, men mangler et par ting som skal være med, så venter litt med de.

Hvordan ligger dere andre an?

Har handla og pakka 3[8D] neste lønning blir det mer gaver vil bli fort ferdig..

Ehh... Julegaver har jeg ikke tenkt på enda...

handla noen,men ikke pakket.
håper å være ferdig før 1.desember!
orker ikke julerushet med stor mage[:-]

ferdig med 3 stk, mangler 15, men kan egentlig halvvere antallet, siden det blir mange par-gaver..
men alt er delvis planlagt [:D]
så det skal gå unna, bare penga kommer inn..

Julegaver i september ikke d veldig tidlig?[8|] Vel, sikkert smart å være litt tidlig ute i år, men veldig fornøyd om jeg klarer å begynne i november[:)] Ikke d vanskelig om noen ønsker bytte gavene ol, når de er kjøpt så tidlig? Hmmm.... Kanskje bare jeg som tenker sånn[;)]

Dyktige du!

Ikke begynt å tenke på det engang...

[:-] Du er gal..! Komme og hjelpe meg litt kanskje... [8|][;)] Ikke begynnt tanken en gang, -hadde egentlig litt glemt at det skal bli jul i år også... [8D]

ORIGINAL: puusen

handla noen,men ikke pakket.
håper å være ferdig før 1.desember!
orker ikke julerushet med stor mage[:-]

[:D][:D]er av samme mening her[:D][:D]

jeg har begynt å tenke ut gavene, har kjøpt èn.. :)

Imponerende! Hadde nok vært kjekt å vært ferdig så tidlig, men jeg hater å starte jula før desember.. Gaver også.. Eneste jeg får gjøre i november er å lage klar kalendere :)

Og orker jeg ikke butikker i desember, da får jeg shoppe på nett :) Så får  vel begynne å planlegge i  november i år iallefall da[;)]

Har lista klar her også..noen pakker bestilt i HM / sparkjøp... men blir nok å vente til neste lønn på resten..

hei...
flink du er!
jeg er helt ferdig 4 og nesten ferdig med en til...i løpet av dagen...
begynte å strikke på jobb i pausen i vinter som var...
lista ligger nesten ferdig og da er det gøy å bare krysse av etter hvert som ting blir ferdig eller kjøpt:)
jeg vet godt hvordan min form kommer til å være i desember å da kan ikke jeg løpe rundt noe sted å kjøpe en haug med gaver...

Back
Topp