Er nok farvell her å

*spretten*

Betatt av forumet
Da ser det ut så jeg kommer til å forlate dere også. Har hatt mine mistanker siden kvalmen forsvant mer og mer :(

Fikk 3+ på den digitale på onsdag og i dag sa den 2-3. Så da er nok hcg'en på vei ned :(

Huff så leit... *varm klem til deg*
Jeg vet for lite om slie tester til å si om det kan være en uskyldig grunn til de resultatene, men synes nå like vel du bør ta en tur til legen for mer nøyaktig hcg-måling før du avskriver det helt.

Da ser det ut så jeg kommer til å forlate dere også. Har hatt mine mistanker siden kvalmen forsvant mer og mer :(

Fikk 3+ på den digitale på onsdag og i dag sa den 2-3. Så da er nok hcg'en på vei ned :(
Det var trist, sender en trøsteklem <3

Jeg vil anbefale deg å ringe til lege før du melder deg helt ut <3 husk at følsomheten på g-tester varierer, og det er derfor skal vi ikke bruke tester for å sjekke HCG:-/ krysser fingrene for deg♡

Så leit, men ingenting er jo sikkert før du blør ❤ Få deg en legetime :)

Herregud for en berg og dalbane dette er. Tok en ny digital når jeg kom hjem. Har ikke vært på do eller drukket noe siden jeg tok forrige. Og nå fikk jeg opp 3+ igjen :D Så deilig å se det på testen igjen! Nå skal jeg ikke ta flere digitale! Føler meg fremdeles ikke trygg men hjalp litt på at den hoppet opp på 3 igjen :)

Herregud for en berg og dalbane dette er. Tok en ny digital når jeg kom hjem. Har ikke vært på do eller drukket noe siden jeg tok forrige. Og nå fikk jeg opp 3+ igjen :D Så deilig å se det på testen igjen! Nå skal jeg ikke ta flere digitale! Føler meg fremdeles ikke trygg men hjalp litt på at den hoppet opp på 3 igjen :)
Så herlig da. Var nok urinen som var utvannet i morres :)

Så godt å høre :happy093

Det var bra! :D

Back
Topp