M
Moderator Wilma
Guest
Føles det godt å ha noen å dele både gleder og bekymringer i graviditeten med som ikke er partneren din?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bli med i barselgruppe! En av mine beste venninner ble jeg kjent med i barselgruppa sist. Vi var masse sammen i permisjonstiden. Har fortsatt god kontakt, vi var sammen med dem hele dagen en dag i forrige uke Enda de bor langt unna oss nå. Og om det er en åpen barnehage du kan gå i i nærheten anbefaler jeg det også. Også går det jo an å spørre her inne om noen bor i nærheten av degnei, helt alene. Så gruer meg litt til permisjonstiden. Redd det blir fryktelig ensomt
Håper å finne noen i barselsgruppe ja, men er fra et veldig lite sted så de måtte slå sammen tre kommuner for å få 10 deltakere på fødselsforberedende kurs liksom :/ og da snakker vi store avstander (2 timers kjøring) mellom de som bor lengst ned i dalen og de som bor øverst..Bli med i barselgruppe! En av mine beste venninner ble jeg kjent med i barselgruppa sist. Vi var masse sammen i permisjonstiden. Har fortsatt god kontakt, vi var sammen med dem hele dagen en dag i forrige uke Enda de bor langt unna oss nå. Og om det er en åpen barnehage du kan gå i i nærheten anbefaler jeg det også. Også går det jo an å spørre her inne om noen bor i nærheten av deg
Den er kjip ja.... Hvor er nærmeste by? Kanskje du har mulighet til å kjøre dit noen dager i uka om det ikke er alt for langt unna? For der finner du nok noen (og kanskje også en åpen barnehage et par dager i uka).Håper å finne noen i barselsgruppe ja, men er fra et veldig lite sted så de måtte slå sammen tre kommuner for å få 10 deltakere på fødselsforberedende kurs liksom :/ og da snakker vi store avstander (2 timers kjøring) mellom de som bor lengst ned i dalen og de som bor øverst..
Nærmeste by er Kongsberg. Har ikke hørt om åpen barnehage der, men skal sjekke ut! Takk for tipsDen er kjip ja.... Hvor er nærmeste by? Kanskje du har mulighet til å kjøre dit noen dager i uka om det ikke er alt for langt unna? For der finner du nok noen (og kanskje også en åpen barnehage et par dager i uka).
Jeg har de fleste vennene mine i Oslo, og selv om det er et godt stykke unna kommer jeg nok til å dra inn dit innimellom, kanskje en gang i uka. Selv om Hamar er nærmeste by for oss (og der har de åpen barnehage to dager i uka! Men i Oslo er det mange åpne barnehager, og flere har åpent 4 dager i uka. Det var såå gull sist da jeg gikk i ulønna perm. Både for meg og jenta mi. Vi bodde jo i Oslo da...)
Hvor bor du?nei, helt alene. Så gruer meg litt til permisjonstiden. Redd det blir fryktelig ensomt
Bor godt utpå landet. Så uansett avhengig av bil. Nærmeste by blir KongsbergHvor bor du?
Ta initiativ til treff med andre i området. Jeg hadde 2 permisjoner med masse barseltreff pga babyverden
Bor godt utpå landet. Så uansett avhengig av bil. Nærmeste by blir Kongsberg
Over en time til DrammenEr det langt til Drammen da?
Over en time til Drammen