Er noen i vennekretsen din gravid samtidig som deg?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristin
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kristin

Guest
Det er jo gull å finne noen å prate med om alle plagene, og å ha noen som forstår hva du føler.
Har du noen rundt deg som også er gravid? som du kan være sammen med og som forstår deg?

Ja, min yngste søster! :)

En av mine beste venninner er gravid! :) ligger dog litt foran i løypa da ;) og så var det dessverre en annen venninne som akkurat hadde en SA.. kjempetrist siden vi bare skilte to uker :(

En av mine beste venninner er gravid! :) ligger dog litt foran i løypa da ;) og så var det dessverre en annen venninne som akkurat hadde en SA.. kjempetrist siden vi bare skilte to uker :(

Ikke som jeg vett men de fleste vett ikke at jeg er gravid.... så skal aldri si aldri;) men tror ikke det

nei tviler sterkt på det. men har heller ikke sagt noe til annet enn de 3 som er aller aller nærmest. andre er bare bekjente :)

Har ei venninne som og sånn er svigerinna mi som har termin 6 uker før meg [emoji3]
Ellers ser det ut som at jeg er første ut i min nærmeste venninne krets

Ja naboen min!! Vi fikk barna i fjor med 6 måneder forskjell og var litt sammen under permisjon og nå har vi termin med 1 uke mellomrom hehehhe:gen014

Det er ingen i min venninnegjeng som er gravid eller har barn fra før av, jeg er førstemann ute. Føles litt ensomt, å gå igjennom en så stor forandring i livet mens resten av venninnene er ganske langt unna det stadiet. Heldigvis har jeg en veldig god kollega med tre barn som jeg kan dele og snakke masse med[emoji4]

Har ei veninne som er gravid og skal ha sitt første barn i begynnelsen av september. Ellers har veldig mange av veninnene mine allerede fått barn:)

Det er ingen i min venninnegjeng som er gravid eller har barn fra før av, jeg er førstemann ute. Føles litt ensomt, å gå igjennom en så stor forandring i livet mens resten av venninnene er ganske langt unna det stadiet. Heldigvis har jeg en veldig god kollega med tre barn som jeg kan dele og snakke masse med[emoji4]

Sånn er det for meg også. Kjenner en del med store barn heldigvis. Så selv om de kanskje ikke er i min nærmeste vennegjeng, har jeg mulighet til å snakke litt med de. Men er jo ikke det samme. Disse er jo erfarne mødre, mens med venninner ville jeg vært mer på lik linje med de og kanskje delt merxsmile9

Back
Topp