Er noen av dere er sykmeldt nå??

Om Othman

Betatt av forumet
Jeg var hus legen forrige onsdag og han ville sykemelde meg men jeg takket nei på grunn av jobben og nye oppgaver. Men nå sitter jeg på jobb og orker bare ikke og vare her, Jeg liker ingenting her og bare sur på alt, og vil bare legge meg. Sendt melding til leggen min og håper at han syke melde meg.
Har noen av dere har det det samme??

Jeg er sykemldt,pga kvalme,får nesten ikke i meg noe mat:( og bare spyr:( men håper det går fort over!!!!

For meg er det helt utenkelig å sykemelde meg fordi jeg er sur eller lei av jobben min.
Graviditet er ingen sykdom i mine øyne, så jeg skal være bra syk før jeg ikke kan gå på jobb.

Sist var jeg sykemeldt fra uke 20 pga bekkenløsning, denne gangen skal jeg prøve absolutt alt jeg kan å jobbe helt ut.
Går jevnlig til kiropraktor for å forebygge bekkenproblemer.

Men hadde jeg vært kvalm, da hadde det nok blitt vurdert med noen sykedager. Det er helt grusomt.
Hadde omgangssyken i helgen og da takket jeg høyere makter for at jeg har sluppet unna svangeskapskvalme så langt. Jeg fungerer særdeles dårlig når jeg er kvalm.

Min jobb oppgaver krever at jeg er våken, rask og løsningrøreintet. Og når du sitter med kvalmen din og er ikke helt deg selv og blir bare sur på folk rundt deg og itillegg til det så reagere du på alle slags lukt tror at alle ser når nesa går helt opp når jeg lukter noe. Jeg liker heller ikke og vare sykmeldt hvis jeg trenger ikke det og derfor takket jeg nei da jeg fikk tilbud fra legen min, men nå angrer jeg litt på :-(

er ikke sykemeldt, og fast bestemt på å holde ut så lenge som mulig denne dagen (sykemeldt nesten hele forje svangerskap pga kvalme og bekken), men nå er jeg så utrolig kvalm, og det er like gale morgen som kveld og våkner av det på natten og, så vurderer det litt... jobber i hjemmesykepleien og holdt på å kaste opp midt under et stell i helga!! *FLAUT* :confused:

Jobber i helse, har mye tungeløft og stress, så jeg er sykemeldt ut året....

Back
Topp