Er no ein perfekt tid i livet ditt å få barn?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Marte
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Marte

Guest
Kanskje du har hus, fast jobb og har vore i eit stabilt forhold i lang tid?
Eller kanskje du ikkje føler du har noko på plass :p
Føler du at no er den perfekte tida til å få barn?

Har vært ilag med min samboer i snart 3,5 år. Lite visste vi den gang, at nytt hus og baby skulle bli resultatet etter blinddaten vår! :hilarious:
Ja, syntes ikke tidspunktet kunne vært mer perfekt egentlig! Nytt hus like om hjørnet, fast jobb og vi føler oss veldig klare for denne delen av livet! :love017

Ingenting er på plass men føles veldig riktig i forhold til baby. Man klarer seg fint når man må det.

Vi føler at det er en veldig fin tid å få et nytt tilskudd til familien.
Vært sammen i 12 år, gift i snart 6år :wideyed: (wow, tiden går fort), faste jobber, hus, bil, hund og blivende storesøster er snart 3år. Tror ikke det kunne passet så mye bedre :joyful:

Jeg synes også det passer godt med en liten nå :)

Vi har vært i lag i tre år, er etablerte, har det godt sammen og han er en super bonuspappa for eldste. :Heartred

Det eneste jeg skulle ha endret var å gjøre oss noen år yngre :knegg: Jeg blir 35 år rundt termin.

Perfekt for oss. Sammen i 8 år og gift i snart 5. Har en storesøster på 3 år og er godt etablett med fadt jobb og egen bolig. Kunne ikke planlagt det bedre :)

Dette barnet er veldig planlagt og ønsket, ble gravid på første forsøk så det passet ganske bra. Vi har hus, bil og god økonomi. Jeg har ikke fast jobb, men skal være hjemme lenge og søke på nytt vikariat om noen år. Vi har to barn som blir 3år og 6år, synes aldersforskjellen er hekt passe. Det passer perfekt for oss med en liten sistemann i flokken nå.

Nei, egentlig ikke. Har ikke fast jobb og er student enda. Har hus, bil og hele den pakka da så gjør jo ikke noe:) Håper på å ha alt på plass til nestemann!

Perfekt for oss:happy: Planlagt selv om vi ikke er så A4. Vi har ikke høyere utdanning noen av oss, aner ikke hva vi vil studere, men trives hvor vi er foreløpig. Vi er så unge enda, så det stresser jeg ikke så mye med. Vi har hus, bil, stabil inntekt og vært sammen i 7 år. Han er jo mannen jeg vil dele resten av livet med så alt annet kan komme på plass senere. Nå får vi to fine gutter som ikke er så alt for langt fra hverandre i alder, det blir veldig koselig.

Har alltid ønsket meg barn tidlig så kan jeg tilbringe resten av livet sammen med de:Heartred

Passer veldig fint med barn igjen nå. Blir en liten attpåklatt.
Storesøster er 8,5 år og vi har vært sammen i 9,5 år :p
Lillebror er 5 år, straks 6, og begynner på skolen til høsten. Han har noen ekstra utfordringer så tidspunktet for svangerskapet her var faktisk også planlagt med tanke på at jeg skulle få vært hjemme hele hans første år på skolen. Vi tror et roligere år med meg tilstede mere vil være bra.

Ingen av oss har høyere utdanning, men har hus, bil og gode og trygge jobber begge to xsmile9

Vi har prøvd i mange år og mistet mange, så selv om jeg var midt i et stort prosjekt på jobb og holdt på med master så er vi veldig klare for dette :gen014

Denne graviditeten er nøye planlagt og ønsket :) jeg er fulltidsstudent og har siste eksamen rundt sankthans, termin 8.juli. Neste år tar jeg ett fag, mannen er hjemme gradert 40 % så vi får det til å gå rundt både tidsmessig og økonomisk. Storebror er 3,5 når lillesøster kommer. Perfekt aldersforskjell for oss.
Alt det praktiske er også på plass og snille besteforeldre som stiller opp så mye som mulig. :)

Back
Topp