F
FrkOtilie
Guest
Teit spm sikkert, men har nettopp bytta avatar, og syns liksom bare jeg ser ei eineste svær nese på det bildet[>:]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Lissyjane
Nei,men bildet er jo tatt litt neden ifra da. Så da kan den bli seendes litt større ut[:)] Jeg har det samme problemet nemlig[8D]
ORIGINAL: Miss Otilie
Nei,men bildet er jo tatt litt neden ifra da. Så da kan den bli seendes litt større ut[:)] Jeg har det samme problemet nemlig[8D]
Sant nok, men føler liksom at den blir stor uansett hvilken vinkel jeg bruker.
Kansje ikke så smart og ta nedefra og opp da, ser jo rett i tunellen[8D]
Syns du har fin nese på avataren din, likner på ei jeg kjenner[:)]
Takk[:D] Har alltid hatet nesen min[8D] Synes den ser helt jævlig ut uansett hvordan jeg snur og vender meg[8D] Det blir et sånt oppheng[8D]

ORIGINAL: Minimeg
Synes bilde ditt var fint!
Du ligner på hun i paradise hotell Danmark ser jeg.
Hun gothjenta. Husker ikke navnet hennes.
Sant nok, men føler liksom at den blir stor uansett hvilken vinkel jeg bruker.
Kansje ikke så smart og ta nedefra og opp da, ser jo rett i tunellen[8D]
Syns du har fin nese på avataren din, likner på ei jeg kjenner[:)]
Takk[:D] Har alltid hatet nesen min[8D] Synes den ser helt jævlig ut uansett hvordan jeg snur og vender meg[8D] Det blir et sånt oppheng[8D]
Skjønner hva du mener[:)] Ble terga for nesa mi på gymnaset, fordi den var rettvinkla fra siden, og firkantig underifra
De SA vel ikke det vel? For en tungvint måte å mobbe på[8D] Nei å mobbe folk pga utseendet er bare forbanna tragisk. Sånne mennesker er ikke verdt dritten under skoene dine engang. Du er en veldig pen jente,med en nese som passer til ditt ansikt,så det skal du ikke tenke på[:)]
ORIGINAL: Minimeg
Synes bilde ditt var fint!
Du ligner på hun i paradise hotell Danmark ser jeg.
Hun gothjenta. Husker ikke navnet hennes.