Er navnet klart?

Har dere funnet et navn


  • Antall som har svart
    65

Ballerinapåperina

Flørter med forumet
Aprilspirene 2024❤️
Har dere navnet klart? Har dere lyst til å dele? Evt dele hvorfor det ble det navnet det ble. Ikke noe must altså kan bare si at ja vi har et navn. Jeg har helt ærlig ikke noe navn klart for meg ennå og er redd jeg kommer til å ende opp med å føde uten å ha et navn :laughing002
 
Har dere navnet klart? Har dere lyst til å dele? Evt dele hvorfor det ble det navnet det ble. Ikke noe must altså kan bare si at ja vi har et navn. Jeg har helt ærlig ikke noe navn klart for meg ennå og er redd jeg kommer til å ende opp med å føde uten å ha et navn :laughing002
Vi sliter også med å finne navn!! :O Og jeg er også litt stressa for at det ikke er avklart før fødsel…
 
Vi vet ikke kjønn, så vi må ha klart både jentenavn og guttenavn. Guttenavnet bestemte vi ganske tidlig, men vi er helt blank på jentenavn:oops:
 
Vi vet ikke kjønn, så vi må ha klart både jentenavn og guttenavn. Guttenavnet bestemte vi ganske tidlig, men vi er helt blank på jentenavn:oops:
Samme, jeg hadde magefølelse at det ble gutt, og hadde navn som gikk i familie klart, og et reserve som jeg synes er helt nydelig. Derimot sa de at det er jenta og helt siden står vi ganske fast med en liste jeg har laget før jeg ble gravid, men ingenting er likson helt...treffende..
 
Samme, jeg hadde magefølelse at det ble gutt, og hadde navn som gikk i familie klart, og et reserve som jeg synes er helt nydelig. Derimot sa de at det er jenta og helt siden står vi ganske fast med en liste jeg har laget før jeg ble gravid, men ingenting er likson helt...treffende..
Jeg har alltid trodd at jentenavn skulle være det letteste, for jeg synes egentlig at det fins veldig mange fine jentenavn. Men som du sier, så passer liksom ingen. Sååå vanskelig!
 
Her kommer det og ei jente. De to andre har tilfeldigvis navn som ligner litt på hverandre. Så nå lurer jeg på om vi skal fortsette i den gaten, eller finne på noe helt annet. Jeg har mange navn i hodet men har ikke blitt enig med meg selv om hvilket vi skal gå for (ja, det er jeg som har kommet med navnene på de to andre).
 
Vi står egentlig mellan Isaac og Alexander.
Men ingen av søsknene liker det navnet, de vil ha Noah eller Liam. Så vi venter å ser hva han «kler» når han kommer :laughing002
 
Blir dobbeltnavn med inspirasjon fra to oldemødre som fortsatt lever. Er en overraskelse enn så lenge, men gleder oss til de skal få vite det :Heartred Blir en kortversjon av det ene navnet til fornavn og mellomnavnet blir helt likt som navnet til den andre oldemoren.
 
Back
Topp